معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ظرفیت های مناسبی برای استفاده از توان خیرین در کمک به احداث مسکن محرومان وجود دارد که باید زمینه مشارکت همه جانبه در این امر خداپسندانه هموار شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام اظهار داشت: نگاه مبتنی بر توسعه مسکن خیرساز در سراسر کشور بر گرفته از نگاه تامین سرپناه برای افرادی است که توانایی خانه دار شدن در شرایط عادی ندارند.

وی افزود: خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر یک ضرورت است لذا باید از همه ظرفیت ها بخصوص مشارکت خیرین برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت بهره گرفت.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در جریان سفر آقای نوبخت و رییس بنیاد مسکن کشور به استان و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

کرمی یادآور شد: در شرایط فعلی اقتصادی لازم است خیرین بیش از گذشته به محرومان و نیازمندان توجه داشته باشند چرا که با اعتبار در نظر گرفته شده احداث و ساخت واحدهای محرومان به سختی پیش خواهد رفت.

وی همکاری کامل بانک‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه مهم را خواستار شد و گفت: مسکن محرومان باید با بهترین کیفیت ساخته و به مالکان تحویل داده شود خوشبختانه همکاری دستگاه های اجرایی استان ایلام در احداث این واحدها مناسب است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: کار ارزشمند و مهم خیرین، مصداق بارزی از باقیات و صالحات است و این مهم جز با عشق و ایمان معنا نخواهد یافت چون این افزاد با عمل خیرخواهانه خود در راستای حل مشکلات مردم گام بر می دارند و جای شکر و سپاس گذاری دارد که در جای جای ایران اسلامی، خیرین احساس تکلیف می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار