اخیراً در فضای مجازی در جهت ایجاد شبهه در گذشته و به منظور پیش دستی و به عبارتی مصادره به مطلوب این خدمت بزرگ در آینده تحرکاتی به وقوع پیوسته که ضرورت دیدم به جهت تنویر افکار عمومی واقعیت مطلب به استحضار عموم برسد .
کد خبر: ۹۵۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 23 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، مشاور رسانه ای نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت : بی شک، نهضت گازرسانی و تسریع در برخورداری جمعیت بیشتری از کهگیلویه بزرگ از جمله؛ روستاهای دور افتاده و مناطق صعب العبور از مهرماه 95 با حضور مهندس خادم بعنوان مدیر عامل گاز استان، تیم فنی و مدیریتی جدید و عضویت نماینده وقت مردم شریف کهگیلویه بزرگ در کمیسیون انرژی و کسب مناصبی چون رئیس کمیته گاز و پتروشیمی، نایب رئیسی کمیسیون انرژی و اخذ اعتبارات بیشتر، عزم جزم و شتاب بیشتری به خود گرفت بطوریکه در کمترین زمان ممکن مناطقی چون حومه دهدشت،  بخش دشمن زیاری، قلعه رئیسی، دیشموک و توابع،  روستاهایی چون لیراب، مورخانی و... بخش هایی از شهرستان لنده (شیتاب، مونه، قیام، چهارراه آل طیب و...)، پشت چنار سرفاریاب، ممبی و سرآسیاب از بهمئی گرمسیر و ... از نعمت گاز طبیعی برخوردار و یا در حال عملیات گاز رسانی هستند.
واقعیت، مروت، اخلاق و انصاف نیست که تعامل و تلاش شبانه روزی سردار هاشمی پور در جهت اخذ اعتبارات لازم و آن همه پیگیری و نظارت مستمر در کسوت نایب رئیسی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این حجم کار نادیده گرفته شود و یا به طرز ماهرانه ای تلاش شود که کم رنگ جلوه داده شوند و یا حتی اغراقی صورت گیرد.
اما در این مورد خاص؛
گاز رسانی به مناطق دلی خلیفه ای، دلی مو و کندال (گدار) سادات امامزاده علی (ع)
این مهم پس از مطالبه ی مردمی به جد در دستور کار نماینده وقت مردم در مجلس و در جلسات و محافل خانوادگی مردمی مورد گفت و گو و وعده سردار هاشمی پور قرار گرفت.
چندین جلسه در این خصوص با جناب مهندس خادم و شرکت گاز استان برگزار و البته نتیجه به مردم اطلاع رسانی می شد.
در سوم تیر ماه 96 بود که نماینده وقت با هماهنگی قبلی جهت بررسی، ساماندهی و رفع مشکلات و مطالبات مردمی بیش از 12 نفر از مدیران کل (ادارات خدمت رسان)، شورای اداری بخش سرفاریاب و فرماندار چرام را به حوزه سادات امامزاده علی(ع) آورد. که برگزاری شورای اداری در دلی خلیفه ای سر تیتر خبری سایت های محلی، استانی و کشوری نظیر سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد و خبرگزاری فارس گردید.
ماجرای گازرسانی به روستاهای سادات / مصادره به مطلوب ممنوع !
ابتدا در مسجد دلی مو و سپس در محل دلی خلیفه ای با حضور جمعی از معتمدین و ریش سپیدان در (منزل حاج آقا پژمان امام جمعه محترم وقت سرفاریاب) شورای اداری تشکیل گردید
با خواست و تأکید  سردار هاشمی پور بحث گازرسانی به جد مطرح و در دستور کار شرکت گاز استان و همکاری سایر ادارات مرتبط نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه قرار گرفت. و خروجی آن بلافاصله در همان شب در منزل سید کرامت الله کشاورز با حضور جمع زیادی از مردم اطلاع رسانی گردید.
اما در ادامه به دلیل اشکالات مراحل اداری تهیه نقشه ی طرح هادی (عدم اجرای طرح هادی) و مشکلات محلی از جمله محل عبور خط لوله گاز ، اجرای پروژه به تأخیر افتاد تا اینکه استعلامات، هماهنگی و پیش بینی اعتبار لازم قبلا (دور قبل) به انجام رسید و اکنون مشکلی برای اجرای پروژه وجود ندارد که امیدواریم اندک اشکالات حوزه راه نیز برطرف شود و هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه باشیم.
اخیراً در فضای مجازی در جهت  ایجاد شبهه در گذشته و به منظور پیش دستی و به عبارتی مصادره به مطلوب این خدمت بزرگ در آینده تحرکاتی به وقوع پیوسته که ضرورت دیدم به جهت تنویر افکار عمومی واقعیت مطلب به استحضار عموم برسد و لذا صحت گفته های بنده با مراجعه به شرکت گاز استان و تیم های فنی و اجرایی آن قابل اثبات و دسترسی می باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دیوجام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
دستشون خالی اگ مصادره نکنن چکار کنن
ولی مردم مطلع ان ک زحمت سردار هاشمی کشید ک انقلابی در حوزه گاز رسانی کهگلیویه ب وجود امد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
حاجی با وثیقه سنگین آزاد هست، چکارش دارید بنده خدا را، دوران بزن در رو تمام شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار