سید قدرت حسینی نامزد میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت با همراهی دخترش برای ثبت نام به محل فرمانداری گچساران امد و این اقدام را حامل یک پیام دانست .
کد خبر: ۹۵۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 30 March 2021
سید قدرت حسینی نامزد میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت با همراهی دخترش برای ثبت نام به محل فرمانداری گچساران امد و این اقدام را حامل یک پیام دانست .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید قدرت حسینی بعد از ثبت نام در فرمانداری شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر شانس پیروزی در انتخابات را بیشتر از دیگران دارم.
وی در ادامه افزود: من تا آخر در صحنه خواهم ماند چون شانس بیشتری نسبت به رقیبان خود دارم و کسانی که می خواهند ائتلاف کنند آنها می توانند اینکار را انجام دهند.
حسینی در پاسخ به این سوال که آیا در رد اعتبار نامه تاجگردون دخالتی داشته و تاثیر  گذار بوده گفت: رد اعتبار نامه نماینده بر عهده نمایندگان مجلس است و بنده هیچ دخالتی نداشته ام چون من نماینده مجلس نبوده ام که بخواهم در  رد اعتبار کسی دخالتی داشته باشم.
نامزد میان دوره ای مجلس یازدهم ادعا کرد: در مورد تایید صلاحیتم شک نکنید.
حسینی ابراز داشت: آرای من نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته است و از من در دو شهرستان باشت و گچساران استقبال خوبی انجام شده است که همین مورد شانسم را در  انتخابات خرداد۱۴۰۰ افزایش داده است.
نماینده اسبق گچساران و باشت گفت: علت حضور دخترم‌ که من را در حین ثبت نام همراهی کرده است نشان آن است که ما نگاه ویژه ای نسبت به زنان داریم.وی در مورد حضور ریحان محمد پور در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران و باشت گفت: محمد پور از اقوام بنده است و حضور او در انتخابات قابل احترام است.
حسینی در پاسخ به سوال اینکه یکی از لیدرهای اصلی او از قشقایی وی را رها کردند گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد اگر شما آنها را می شناسید نام ببرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار