نماینده مجلس در جمع خبرنگاران حوزه جنوب ایلام؛
بهزاد علیزاده عصر پنج شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران شهرستانهای آبدانان، دهلران و دره شهر بود و پای درد دل و دغدغه های آنها نشست.
کد خبر: ۹۸۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 13 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده عصر پنج شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران شهرستانهای آبدانان، دهلران و دره شهر بود و پای درد دل و دغدغه های آنها نشست.

در ابتدای این جلسه خبرنگاران به بیان مشکلات این عرصه و نیز دغدغه های مردم پرداختند که علیزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و درگذشتگان کرونا در این عرصه بر مشکلات خبرنگاران منطقه صحه گذاشت و گفت: خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع رسانی و سنگرسازان بی سنگر عرصه آگاهی بخشی جامعه هستند که در خط مقدم بیان مشکلات و خواسته های مردم قرار دارند.

رییس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که رسالت خطیر در جریان امور قرار دادن مردم را بر عهده دارند.

وی از خبرنگاران خواست در بیان مشکلات و نقد ضعفها امانت‌دار بوده و اخبار را بدور از حب و بغض و در صحت و سلامت درج کنند که همانا فعالیت حرفه ای و رسالت جهانی شما را می رساند.

علیزاده خاطرنشان کرد :بنده انتظار تعریف و تمجید نداشته و تنها انتظار من این است که با نقد منصفانه و بیان مشکلات و خواسته های مردم مرا در پیگیری مطالبات مردم یاری رسانید.

وی خبرنگاران جنوب را مایه خیر و برکت برای خود دانست و گفت :برای پیشبرد و بهبودی در امور مردم استدعا دارم از من سوال کنید و من خود را موظف به پاسخگوی شما می دانم.

نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در زمان پذیرش نمایندگی به مردم وعده ها و قولهایی دادم که بر سر آن میثاق بوده و در حد توان و بضاعت به آنها عمل کرده ام. 

وی یکی از این وعده ها را ارتباط مستمر و موثر با موکلان برشمرد و تصریح کرد :علیرغم فرصت کم و شرایط سخت کرونایی از کوچکترین فرصت بهره و به این وعده در حد توان عمل کرده و خواهم کرد.

علیزاده دومین وعده خود را پیگیری مطالبات و مشکلات مردم عنوان و در این رابطه بیان داشت: از هیچ کوشش و تلاشی در جهت استیفای حقوق مردم فروگذار نبوده و در راستای پیگیری مطالبات مردم آنچه را در توان داشتم گذاشته به نحوی که در طول ۱۱ ماه نمایندگی هیچ سفری جز سفر کاری به حوزه انتخابیه و مرکز استان نداشته ام.

وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی به دیگر وعده خود به مردم اشاره و گفت :بی تعارف بودن در پیگیریها از وعده هایی بود که در این راستا بر سر حقوق مردم با کسی معامله نکرده و بدون تعارف در برابر حقوق موکلان ایستاده و خوشبختانه نتایج مطلوبی نیز حاصل شد که می توان به راه اندازی کارخانه سیمان دهلران اشاره کرد.

بهزاد علیزاده ادامه داد :با توجه به حضور در چهارشهرستان به ظرفیتها و پتانسیلهای مناطق آشنایی داشته و نیاز هر شهرستان را دیده و خواسته مردم هر منطقه را شنیدم و بدون تعلق خاطر عدالت را بطور مساوات برقرار کرده ام.

وی انجام پروژه های نیمه تمام را از برنامه های اصلی و از وعده ها عنوان کرد و خاطرنشان نمود: در این دوره به هیچ وجه دنبال کلنگ زنی نبوده و تمامی پروژه های نیمه تمام و تعطیل شده را راه اندازی و پیگیری کرده ام که می توان نمونه های بسیار را برشمرد که در آینده تکمیل و به بهره برداری رسیده و مورد استفاده مردم قرار خواهند گرفت.

رییس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات و موانع سد راه اشاره و تصریح کرد: دیر رفتن به مجلس بخاطر راهیابی انتخابات به دور دوم از مهمترین مشکلاتی بود که فرصت مهمی از دوره نمایندگی را از دست داده فلذا در انجام بسیاری کارها تاخیر صورت گرفت.

وی دومین مشکل و سد راه را کارشکنی‌ها عنوان و گفت :در انجام بسیاری کارها کارشکنی‌هایی صورت گرفت که من از آنها عبور کرده و به خدا واگذار می کنم.

علیزاده مصادره ها را از دیگر مشکلات برشمرد و تصریح کرد : برای پیگیری و رفع تنگناهای مردم از هر طریق و هر کسی ورود کردبرای پیگیری و رفع تنگناهای مردم از هر طریق و هر کسی ورود کرده و بسیاری امور را بدور از هیاهو و جار وجنجال به سرانجام رسانده که عده ای بی انصافی کرده و بنام خود مصادره کردند.

وی انتهای سخنانش را به کرونا و مصائب آن و همچنین انجام کارها و پروژه های سطح شهرستانها اختصاص و به پیگیری و انجام پروژه هایی در حوزه راه ها، کشاورزی،بهداشت و درمان، برداشت آب و آبرسانی به اراضی، رفع مشکل اینترنت و تلفن همراه روستاها، کمک به شهرداریها، حق مناطق جنگی، برگزاری آزمونها در شهرستانها، اخذ ارزش افزوده از شرکتهای نفت و گاز، راه اندازی پتروشیمی و ان جی ال، استقرار ادارات، استفاده از ظرفیت بانکها در پروژه ها،دایرنمودن پزشکی قانونی و اخذ و اعطای دستگاه های دکوکاردوکرافیک، سونوگرافی و رادیولوژی پرتال برای چهار شهرستان و پیگیری انژوگرافی برای دره شهر اشاره کرد.

در پایان از خبرنگاران با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار