سخنان پایانی استاندار سابق
حسین کلانتری : ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم هر کجا که باشیم،به مردم و کشور خدمت می کنیم .
کد خبر: ۹۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 29 September 2021

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته و در حاشیه برنامه های روز پایانی و قبل از مراسم تودیع و معارفه خود گفت : آنچه که روز اول حضورم در استان در خصوص استفاده از توانم برای توسعه استان قول داده بودم را انجام دادم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری افزود : ما سرباز جمهوری اسلامی هستیم هر کجا که باشیم،به مردم و کشور خدمت می کنیم . 
کلانتری گفت : قسمت شد و توفیقی بود که دو سال و سه ماه و دوازده روز خادم مردم شریف شهید پرور ، شجاع و غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد بودیم ، همان روزی که معارفه شدم گفتم از تمام توانم، تجربه ام، ارتباطاتم و قدرتم برای استان استفاده خواهم کرد که بینی و بین الله استفاده کردم و خدا رو شاکرم که علی رغم اینکه همه دنیا و کشور با بیماری کرونا درگیر بود ما تلاش برای حفظ جان مردم کردیم و الان ثمره اش این است که درصد کشندگی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نصف کشور است.
کلانتری افزود : ما با بحران های زیادی از جمله  آتش سوزی ها مواجه بودیم با سیلاب ها و با زلزله و حوادثی که غیره قابل پیش بینی بودن مواجه شدیم ولی همه این مشکلات به لطف الهی و با کمک مردم و تلاش همه مسئولین مدیریت شدند و فرصتی بود که اتفاقاتی مبارک در استان رخ دهد.
وی گفت : در سال جاری بودجه استان از رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات برخوردار شد که در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد چنین افزایشی سابقه ندارد و ان شالله در آینده هم این روند ادامه داشته باشد و به ۳۰۰ درصد یا ۴۰۰ درصد برسد که در ان صورت بسیار خوشحال می شوم .
کلانتری در خصوص عملکرد دوره مدیریت خود گفت : ما نزدیک به هزار و چهارصد پروژه را در استان داریم کار می شود ، ریز و درشت ، کوچک و بزرگ ، روستا ، شهر ، کارهای عمرانی انجام می شود .
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : در حوزه اشتغال مردم مشکل دارند ، بیکار دارند و مشکلاتی است ولی تلاش استان به گونه ای بوده که سومین استان پرتلاش در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال شدیم.
کلانتری خاطرنشان کرد : سال آینده پتروشیمی گچساران به بهره برداری می رسد و سالی نزدیک به یک میلیون تن فروش اتیلن دارد نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.
کلانتری عنوان کرد: در حوزه زیر ساخت، در حوزه سد ها، آب و بیمارستان ها خیلی ها به بهره برداری رسیدند ، بیمارستان بهمئی در نیمه آبان ماه به بهره برداری می رسد ، بیمارستان سی سخت ، چرام و لنده در حال کار کردن هستند ، بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی تکمیلی دهدشت ، عملیات اجرایی آن شروع می شود .
وی ادامه داد : در حوزه راه جاده پاتاوه-دهدشت که یک ابر پروژه است الان ماشین ها در حال تردد و عبور و مرور هستند که انشالله تا دهه فجر به طور کامل زیر بار ترافیک می رود و افتتاح رسمی خواهد شد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که مشکلات و موانع پیش روی استان را چه می بیند ، گفت : موانعی که در مدیریت عالی استان است گاهی وقت ها زیاده خواهی ها ، کم اطلاعی ها  است .
وی ادامه داد : نداشتن زبان گزارش و عدم ارائه اطلاعات صحیح به مردم که باید در زمینه اطلاع رسانی به مردم بیشتر کار شود .
کلانتری گفت : بی شک هر کسی عیب و ایراداتی دارد خود بنده نیز عیب و ایراداتی داشتم و رسانه ها و خبرگزاری ها عیب ها را می بینند و قلم می زنند و هیچ اشکالی ندارد .
وی بیان کرد: بنده دارم از این استان میرم ولی جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد زحمات زیادی کشیده چه در سالی که سیل آمد یا سالی که زلزله بود و یا در سال های کرونا و یا سالی که آتش سوزی ها بوده زحمات زیادی کشید اما نیاز استان و نیاز مردم خیلی بیشتر است پس باید تلاش های بیشتری صورت گیرد هر چند اکنون کارها و زیر سازی ها در حال انجام شدن است .
وی در پایان گفت : یقین دارم استان کهگیلویه و بویراحمد در طی ۵ الی ۶ سال آینده مثل یک نگین بر انگشتر جمهوری اسلامی ایران می درخشد چون آب دارد ، خاک دارد ، نیروی انسانی توانمند و پیگیر و مطالب گری دارد و پتانسیل لازم را برای رسیدن به بهترین جاها را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار