کد خبر: ۱۰۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ 17 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی فعال فرهنگی و رسانه ای طی یادداشتی نوشت : 
بسم الله مع الصابرین
هنوز کوچ زود هنگامت را باور نکرده ام و نمی توانم باور کنم
چطور می توانم رفتنت را بخود بقبولانم در حالیکه نمی توانم حتی تصور رفتنت را در مخیله ام و قلبم متصور باشم
سیدجان؛ از هر که می پرسم باور ندارد رفتن زود هنگامت را
آسوده بخواب که یقین دارم مصداق این آیه شریفه هستی؛
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
هان؛ اى روح آرام یافته و متین
به سوى پروردگارت بازگرد که تو از او خشنود و او از تو خرسند است.
پس در جرگه بندگان من درآى.
و به بهشت من داخل شو
با قلبی محزون و دلی آکنده از غم و اندوه و افسوس، سر بر آستان حضرت دوست می گذاریم و می گوییم؛ الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک.
بیش از یک دهه بود نه فقط بستگان و آشنایان بلکه اکثر کسانی که به قصد انجام هر کاری در هر اداره ای حتی برای انجام امورات شخصی که به مرکز استان می آمدند یا خود می گفتند که ابتدا به خواهش نیک مراجعه می کنم و یا توصیه اش مي کردند که ابتدا به اداره کل آموزش و پرورش برو و آقای خواهش نیک را ببین.
گشاده رو، مهربان، متبسم، لی پیرایه و پیگیر بود. هرگز هیچ کاری را ناممکن و یا نامربوط به خود نمی دانست، به ندرت پیش می آمد که خود ارتباط و راهی برای حل مشکل نداشته باشد اگر احیانا نداشت سریعاً پیدا می کرد.
استقبال و بدرقه اش از افراد بی نظیر بود در محل کارش اکثر مواقع ایستاده پاسخگوی ارباب رجوع بود،
آنچه که برای خود تعریف کرده بود مردم بود و مردمداری و آنگونه که همگان می دانند استاد سید حمدالله خواهش نیک دارای اوصاف، کمالات و فضائل بسیاری بوده است که باید وی را منحصر به فرد خواند.
سید حمدالله را اگر در دایره ی فرهنگ و رسانه محصور بدانیم اجحافی بس بزرگ رخ داده است. زیرا عزیز سفر کرده مان شخصیتی بود تام و جامع نگر.
در تمامی ابعاد زیبنده و ممکن، پویا، سرآمد و نافع بود و در تمامی موارد موفق به کسب عنوان و جایگاه برتر  گردید و حق مطلب آن است که وی را جامع الاطراف نام بگذاریم.
او مقبول بود از عام تا خاص.
و چنین بود که همگان از زن و مرد، پیر و جوان، شخصیت های حقیقی و حقوقی از اقشار و صنوف مختلف، ایلات، قبائل، طوایف و احزاب گوناگون از اطراف و اکناف استان و استان های همجوار تا مرکز کشور خود را به یاسوج رساندند تا ضمن حضور در آیین تشییع، تدفین و خاکسپاری و شکل گیری یک اجتماع عظیم، وداع آخر را با محبوب خویش انجام دهند.
جزاکم الله خیراً ان شاءالله.
علاوه بر فضای حقیقی، در اقدامی خودجوش و بی بدیل، صفحه کیبورد و وضعیت اکثر کاربران شبکه های مختلف و متعدد اجتماعی و مجازی استان های همجوار، خاصه کهگیلویه و بویراحمد متأثر شد و به سوگ نشست و عزا گرفت.
آری؛
سید حمدالله خواهش نیک اسطوره ای کم نظیر، بی بدیل و الگویی تمام عیار بود زیرا آنچه که همگان (شخصیت های مختلف حقیقی و حقوقی) در هجر و وصفش بیان داشتند ناشی از تعهد و تقوا، دانایی و توانایی، جوشش و پویایی، صداقت و بی ریایی، مردی و مردمداری، دارنده ی دلی دریایی در بی توجهی به امورات دنیایی و اتصالش به ذات و مبدأ کبریایی بود.
خواهش نیک، بسان عزیز مصر، عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد بود و حتی فراتر.
و باید گفت ای سید حمدالله خواهش نیک؛
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
روحش و شاد و یادت ماندگار و جاویدان.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار