هفته گذشته مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی خبرها در حوزه های اجتماعی و فرهنگی جذاب واکنش های بیشتری داشته اند تا اخبار سیاسی که 10 خبر پربازدید نشان دهنده این موضوع است.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 01 January 2022

خبرهای پر بازدید تابناک کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته / توجه بیشتر مخاطبان به اخبار جذاب فرهنگی و اجتماعی در مقابل اخبار سیاسی

 

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هفته گذشته مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی خبرها در حوزه های اجتماعی و فرهنگی جذاب واکنش های بیشتری داشته اند تا اخبار سیاسی که 10 خبر پربازدید نشان دهنده این موضوع است.
با نگاهی به پربازدیدهای تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مشخص می شود که مخاطبان به خبرهای جذاب در حوزه های اجتماعی و ورزشی علاقه بیشتری دارند تا خبرهای سیاسی محض !
یکی از نکات جالب در خبرهای حوزه های مرتبط با چهره سیاسی ، پربازدید بودن خبرهایی است که نامی از عدل هاشمی پور و تاجگردون یا مهدی روشنفکر برده می شود این در حالی است که خبر مهم مربوط به سید محمد موحد که گزارش عملکرد این نماینده مجلس در هفته گذشته بوده است ، نتوانسه چندان مورد توجه مخاطبان قرار گیرد!
رتبه اول پربازدیدها / بازنشستگی به یادماندنی یک بهورز !
همانگونه که در تصویر بالا دیده می شود ، مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بیسترین بازدید را از یک خبر در حوزه های اجتماعی و فرهنگی داشته اند . خبری که مربوط به تجلیل اهالی یک روستا از بهورز روستا پس از بازنشستگی است .
رتبه دوم /خبر خوش فرماندار شهرستان دنا برای دنا نشینان
دومین خبر پربازدید مربوط به تحقق یکی از مطالبات مردم زلزله زده سیسخت است که از زبان فرماندار این شهرستان بیان می شود .
رتبه سوم /هاشمی پور در میان کشتی گیران + تصاویر 
رتبه سوم پربازدیدها مربوط به خبر دیدار عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با کشتی گیران و پرسنل برگزار کننده این مسابقات است . این خبر هم توانسته رتبه خوبیب در میان پربازدیدهای تابناک کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد .
رتبه چهارم /پایان فیلم کوتاه «ارسی»به نویسندگی و کارگردانی خلیل عمران پور
نکته جالب اینکه رتبه چهارم پربازدیدترین خبرهای تابناک مربوط به یک خبر در حوزه فرهنگی یعنی ، خبر پایان فیلم کوتاه «اِرسی» به نویسندگی و کارگردانی خلیل عمران پور است . «اِرسی» اثری ۱۵ دقیقه ای هست که برای جشنواره های خارجی و داخلی آماده نمایش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: که فیلم روایت قصه ای هست که به زندگی دختر نوجوانی می پردازد که پدرش برایش کفش های خریده که برای پاهایش کوچک بوده است و قصد دارند از روستا به شهر بروند تا کفش ها را عوض کنند اما در بین مسیر اتفاقاتی برایشان پیش میاد.
رتبه پنجم /اعدام یک محکوم در زندان یاسوج
همانطور که مشاهده می شود یک خبر در حوزه های اجتماعی که بیشتر به اخبار منفی مرتبط با آسیب های اجتماعی و بزهکاری در این حوزه مرتبط می شود توانسته است رتبه پنجم پربازدیدها را به خود اختصاص دهد. در این خبر آمده است : دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از آویخته شدن یک نفر به دار مجازات اعدام در زندان مرکزی یاسوج خبر داد. 
رتبه ششم /دعوت به آرامش ۲طایفه بزرگ در بهمئی توسط فرمانده انتظامی
رتبه ششم پربازدیدهای تابناک کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته باز هم به یک خبر مربوط به حوزه های اجتماعی با رویکرد امنیتی و قضایی است . این خبر مربوط به درگیری های هفته گذشته بین ۲ طایفه در بهمئی ، است که در جلسه ای فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ، بزرگان و ریش‌سفیدان و متنفذین این طوایف را به صلح و آرامش دعوت کرد. 
رتبه هفتم /جلسه تنفیذ حکم شهردار یاسوج برگزار شد
رتبه هفتم پربازدیدهای هفته گذشته مربوط به جلسه تنفیذ شهردار مرکز استان است . جلسه ای که بعد چندین هفته از انتخاب مقدم به عنوان شهردار یاسوج از طرف شورای شهر ، انجام شد . که البته در این جلسه گلایه و انتقاداتی هم در خصوص طولانی شدن انتصاب شهردار صورت گرفت.
خبر هشتم / خبر خوش روشنفکر، سد سقاوه مجوز گرفت
و اما خبر هشتم در میان پربازدیدهای هفته گذشته مربوط خبر مهم و البته امیدوار کننده نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مبنی بر صدور مجوز سد سقاوه است ! اهمیت این موضوع آنجایی است که در حالی که منتقدان احداث سدها در استان سرگرم مخالفت با سد تنگ سرخ بودند ، مهدی روشنفکر و فرهادی مدیر عامل آب منطقه ای استان توانستند با همکاری و فائق آمدن بر مشکلات مجوز دومین سد یعنی سد سقاوه را هم بگیرند این در حالی است که در حوزه کهگیلویه ، سد آبریز از قافله اعتبارات در بودجه 1401 عقب افتاده است .
خبر نهم / نامه تاجگردون به میرکاظمی و حاج بابایی
اما نکته جالب تر در خصوص اخبار پربازدیدها مربوط به نامه غلام رضا تاجگردون به میرکاظمی و حاجی بابایی در خصوص وضعیت بودجه پروژه ها در شهرستان های گچساران و باشت است . این نامه در حالی نوشته شد که وضعیت بودجه استان از طرف نمایندگان و مدیریت سازمان مدیریت استان مورد دفاع واقع شده است و البته برخی طرفداران برخی نمایندگان هم واکنش های غیر منطقی نسبت به نامه تاجگردون داشتند!
خبر دهم /  8سال و دوماه مدیر کلی از متن تا حاشیه
دهمین خبر پربازدید هفته گذشته تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، مربوط به نشست خبری پایان 8 دوره مدیریت هادی زارع پور بر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است . زارع پور در این نشست هم به ارائه گزارش عملکردی خود پرداخت و هم به برهی حواشی سیاسی پاسخ داد.
 
نکته مهم اینکه بخش مهمی از سخنان سید محمد موحد "پاسخ موحد به منتقدان وضعیت استان در بودجه + فیلم " که در خصوص بودجه 1401 از سیمای دنا هم پخش شده بود چندان مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته است !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار