رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 103 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 33 نفر مبتلای قطعی و ٥ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 08 January 2022
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون85هزار و933 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 144 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود 9 درصد موارد مثبت بودند که موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، گچساران و لنده مي باشند.
وی تصریح کرد: احتمال ورود کرونای اومیکرون جهش یافته به استان زياد است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود و واكسيناسيون افراديكه تا كنون واكسن خود را تزريق ننموده اند انجام شود و ساير افراد نيز واكسيناسيون خود را تكميل نمايند .
وي خواهان مشاركت بيشتر مردم در رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، استفاده از ماسك، رعايت فاصله فيزيكي، عدم حضور در هر مراسم و تجمعي شد و همچنين مردم از حضور در مكان هاي شلوغ و پرخطر مانند بازارها، رستوران ها ، بانك ها ، مراكز بهداشتي درماني و بيمارستانها خودداري نمايند و كسانيكه در قرنطينه مي باشند از محل قرنطينه خارج نشوند تا بتوان از مبتلا شدن بقيه مردم جلوگيري نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار