افتتاحیه با حضور استاندار و مدیر عامل شرکت گاز استان
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون عمرانی استاندار ، مدیر عامل شرکت گاز استان و برخی مدیران کل استانی ، آیین افتتاحیه پروژه گازرسانی به بخش های ممبی و سرآسیاب برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ 03 February 2022

پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ استاندار کهگیلویه وبویراحمد با همراهی برخی مدیران ارشد استانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بازدید از مناطق مختلف شهرستان بهمئی در آیین افتتاح گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب این شهرستان شرکت کرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان در این آئین با اشاره به دستاورد‌های نظام پس از انقلاب، گفت:تعداد روستا‌های گازرسانی شده تا قبل از انقلاب به ۳ روستا محدود بود و پس از شروع عملیات گازرسانی در سال ۱۳۶۱ اکنون شهرستان گچساران با گازرسانی ۱۰۰ درصدی به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌شود و بقیه شهرستان‌های استان هم بالای ۸۶ درصد گازرسانی شده است.
رحمن خادم با اشاره به اعتبار بالغ بر ۸۲۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی به ممبی و سرآسیاب افزود: با اجرای این طرح ۴۲ روستای این دو بخش، با ۳ هزار و ۳۰۰ خانوار و بیش از ۱۳ هزار نفر در شهرستان بهمئی تا پایان سال ۱۴۰۰، از گاز طبیعی برخوردار شدند.
شعله های آبی در ایستگاه ممبی و سرآسیاب + حواشی ، فیلم و تصاویر
خادم ادامه داد: مدت زمان پروژه را ۴۵۰ روز که ۱۶۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و پلی اتیلن و ساخت سیویل و مکانیکال ۵ مورد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و ۲ مورد ایستگاه حفاظت کاتدیک (CPS) اجرا شده است.
خادم هم چنین به سایر پروژه‌های مهم این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: شرکت گاز استان علاوه بر پروژه گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب و روستا‌های طول مسیر چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله گازرسانی فاز ۴ و ۵ قلعه رئیسی و دیشموک، گازرسانی به روستا‌های لوداب و دلی رچ به همراه گازرسانی به بخش زیلایی را در دستور کار دارد.
وی عنوان کرد؛ از شرکت پیمانکاری خانه روشن و تمامی مسولان استانی و شهرستانی در راس استاندار و معاون عمرانی که در اجرای این پروژه شرکت گاز را همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد.
رحمن خادم در پایان از زحمات و همراهی‌ها و پیگیری‌های حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
شعله های آبی در ایستگاه ممبی و سرآسیاب + حواشی ، فیلم و تصاویر
سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین ضمن قدردانی از مجموعه و کارکنان شرکت گاز، خواستار گازرسانی به روستا‌های باقی مانده در شهرستان بهمئی شد.
احمدزاده افزود: امروزه به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب‌العبور استان و نقاط محروم برای افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها انجام داده است.
مقام عالی دولت ضمن آرزوی سلامتی برای حجت الاسلام موحد افزود: از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه تقدیر و تشکر می‌شود.
حواشی آئین افتتاحیه
یکی از حواشی این آئین طولانی شدن انتظار برای ورود استاندار و هیئت همراه به محل افتتاحیه در ممبی که دلیل آن صعب العبور و گستردگی شهرستان بهمئی و طی مسیرهای طولانی در این مناطق بود .
حاشیه دیگر این مراسم تاکیدات تیم تشریفات و مسئولین همراه استاندار برای به حداقل رساندن برنامه و عدم حضور گسترده مردم به دلیل خطر شیوع کرونا ، به گونه ای که استاندار در همان ابتدای شروع ، خواستار جمع و جور کردن برنامه برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا بود که خوشبختانه تا حدود زیادی این موضوع رعایت شد و در سریع ترین زمان ممکن آئین افتتاحیه به پایان رسید .
فیلم / حاشیه دیگر این مراسم حضور یکی از بستگان و رئیس دفتر ارتباطات مردمی سید محمد موحد به دلیل ابتلای این نماینده به کرونا بود که با درخواست استاندار وی به جای سید محمد موحد اقدام به افتتاح گازرسانی به ممبی با روشن کردن مشعل نمود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار