در حالیکه ساعتی پیش حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خبر برکناری و عزل رییس فدراسیون صحت ندارد، اما فوتبالی به نامه ارسالی اعضای هیات رییسه به عزیزی خادم دست پیدا کرده که در آن نامه، اعضایی که نامه را امضا کرده اند، خواهان برگزاری جلسه هیات رییسه با موضوع عزل رییس فدراسیون فوتبال و انتخاب سرپرست فدراسیون فوتبال هستند.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 10 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در حالیکه ساعتی پیش حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خبر برکناری و عزل رییس فدراسیون صحت ندارد، اما فوتبالی به نامه ارسالی اعضای هیات رییسه به عزیزی خادم دست پیدا کرده که در آن نامه، اعضایی که نامه را امضا کرده اند، خواهان برگزاری جلسه هیات رییسه با موضوع عزل رییس فدراسیون فوتبال و انتخاب سرپرست فدراسیون فوتبال هستند.

ساعتی پیش حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال از درخواست 5 تن از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال جهت برگزاری جلسه هیات رییسه خبر داد اما او به محتوای نامه هیچ اشاره ای نکرد و طوری جلوه داد که قرار است انگار یک جلسه عادی هیات رییسه طبق ماده ۳۴ اساسنامه و طبق درخواست از سوی ۵ نفر این جلسه ظرف مدت ۱۴ روز باید برگزار شود.

حتی شریفی در ادامه صحبتهایش به صورتی عجیبی گفته است: “متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته برخی رسانه ها اقدام به خبرپراکنی و شایعات مختلفی مبنی بر استیضاح رییس فدراسیون را مطرح کرده اند که همان گونه که پیش تر هم اشاره کرده ام این حرف ها نه مبنای قانونی و اساسنامه ای دارد و نه اصلا چنین بحثی مطرح شده است!” این بخش از صحبتهای سخنگوی فدراسیون کاملا دروغ و نادرست است چرا که مطابق نامه ای که فوتبالی به آن دست پیدا کرده و متن آن را منتشر می کند تقاضای ۵ عضوی که نامه را امضا کرده اند برگزاری جلسه ای با موضوع عزل رییس فدراسیون و انتخاب سرپرست است و البته با توجه به اتفاقات روزهای گذشته در فدراسیون فوتبال این تکذیب ها عجیب نیست و رنگ “ماست” را باید از دید دوستان سیاه دانست!

متن نامه که در اختیار فوتبالی قرار دارد و اگر لازم شد آن را منتشر می کند به این شرح است:

جناب آقای عزیزی خادم
رییس محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام
به استناد بند ۲ ماده ۳۴ اساسنامه فدراسیون فوتبال، از جنابعالی درخواست می شود تا با رعایت مهلت قانونی مذکور در این ماده و سایر شرایط اساسنامه، نسبت به تشگیل جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اقدام فرمایید.

دستور جلسه:
۱- عزل رییس فدراسیون
۲-انتصاب سرپرست فدراسیون

قبلا از همکاری جنابعالی در راستای احترام به اساسنامه تشکر می شود”

همانطور که می بینید متن نامه درباره عزل رییس فدراسیون فوتبال و انتخاب سرپرست فدراسیون است. این نامه البته برای برگزاری جلسه هیات رییسه است و حتی می توانست با سه امضا هم درخواست شود. مطابق اساسنامه موضوع برگزاری جلسه هیات رییسه حق قانونی اعضاست و طبق مقررات در زمان قانونی که ۱۴ روز است برگزار می شود اما اگر عزیزی خادم از ۲۰ بهمن تا ۳ اسفند ۱۴۰۰ جلسه را برگزار نکند، آن وقت هیات رییسه می تواند در روز ۴ اسفند جلسه را بدون حضور عزیزی خادم برگزار و او را عزل و سرپرست جدید فدراسیون فوتبال را تا زمان برگزاری مجمع عزل رییس فدراسیون فوتبال انتخاب کند.

همانطور که می بینید این نامه تقاضای هیات رییسه برای برگزاری جلسه با دستورجلسه برکناری رییس و انتخاب سرپرست فدراسیون است که فوتبالی اصل نامه را در اختیار دارد و همانطور که گفته شد در صورت لزوم آن را منتشر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار