سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا روز سه شنبه 10 خردادماه با حضور در سامانه 197 به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم در سطح کشور خواهد بود
کد خبر: ۱۰۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ 28 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 07/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
تعالی سازمانی با گزینش افرادی در تراز انقلاب اسلامی 
رئیس گزینش و استخدام فراجا، گفت: ساخت و تعالی فرهنگ سازمانی با گزینش و جذب افرادی در تراز انقلاب اسلامی میسر خواهد شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی دستور در جلسه آزمون استخدامی گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: نظم، انضباط و تلاش برای امنیت جامعه توام با روحیه جهادی از اولویت های کارکنان انتظامی است.
رئیس گزینش و استخدام فراجا، تصریح کرد: استخدام درست و شايسته هر فرد کارآمد مي تواند منشاء برکات و پیشبرد سریع و صحیح ماموریت های سازمانی شود.
سرهنگ دستور با بیان این که پلیس باید مظهر اقتدار و مهربانی باشد،خاطرنشان کرد: ساخت و تعالی فرهنگ سازمانی با گزینش و جذب افرادی در تراز انقلاب اسلامی میسر خواهد شد.
وی اظهار داشت: علاوه بر سلامت جسماني و ظاهر مطلوب، کارآمدی، انقلابی گری، ولایتمداری، توانمندی، ادب و ایمان،نجابت، اصالت و وفاداری به نظام از مهمترین شاخصه هایی است که در گزینش افراد باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس گزینش و استخدام فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان این که امنیت پایدار ارمغان اقتدار پلیس است، خاطرنشان کرد: همه ما باید همواره قدردان موهبت الهی خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی، که از بهترین مردم دنیا هستند، باشیم.#
---------------------
ارتباط رئیس پلیس راهور فراجا با مردم از طریق تلفن 197 
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا روز سه شنبه 10 خردادماه با حضور در سامانه 197 به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم در سطح کشور خواهد بود 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در راستاي پاسخگويي و رسيدگي به مشكلات مردم شریف استان مازندران در حوزه پلیس راهور و پلیس راه روز سه شنبه 10 خردادماه از ساعت 0930 تا 1130 روسای پلیس راهور و راه استان به صورت حضوری در مرکز دفتر نظارت همگانی استان و سردار "هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا به صورت تلفنی از طريق سامانه 197 پاسخگوي سوالات و درخواست هاي مردم خواهد بود.
در اين اطلاعيه از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت شد تا به صورت حضوری و تلفنی و با شماره تلفن 197 با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پيشنهاد، تقدير و تشکر پليس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کنند.
---------------------
فراجا نقطه اميد مردم است 
استاندار مازندران در جریان سفر خود به شهرستان گلوگاه با حضور بر مزار همکار متوفی ستواندوم "وحید ناظری " ضمن ابراز همدری با مأموران جان برکف پلیس شهرستان، فراجا را نقطه اميد مردم دانست 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، "سیدمحمود حسینی پور" روز گذشته به اتفاق هئیت همراه درجریان سفرخود به شهرستان گلوگاه با حضور بر مزار همکار متوفی ستواندوم "وحید ناظری" از مجموعه تلاش هاي كاركنان انتظامي در راستای ثبات نظم و امنیت و دستگیری قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن تقدير كرد.
وي امنيت را پيش نياز هر گونه توسعه خواند و افزود: پيشرفت هاي علمي، فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي همه در بستري از امنيت عمومي اتفاق مي افتد.
استاندار ماندران با اشاره به بازخورد بسيار مثبت اقدامات پليس در راستای پرونده ی قتل افسر پلیس و برقراری ثبات امنیت اجتماعی که موجب افزايش رضايت و مشاركت اجتماعي آحاد جامعه در حوزه نظم و امنيت اجتماعي بوده از سبزپوشان جان برکف انتظامی شهرستان و استان تقدیر و قدردانی کرد.
حسینی پور در پایان فراجا را نقطه اميد مردم عنوان کرد و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.
---------------------------
کشف 2 کیلو تریاک و دستگیری سوداگر مرگ در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجید باقری" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور ساری به نکا، خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم 2 کیلو تریاک کشف شد.
سرهنگ باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است.
---------------------
دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 9 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 9 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی این شهرستان اعتراف کرد .
سرهنگ حسین زاده در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
-------------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف به 9 فقره سرقت در امیرآباد آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد بهشهر قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش های بي وقفه ماموران و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، سارق سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضائی، در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهم در اظهارات خود به 9  فقره سرقت اماكن خصوصي و دولتياعتراف كرد كه در اين رابطه پرونده تشكيل و به مرجع قضايي معرفي شد.
 سرهنگ عنایتی از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق تلفن 110به اطلاع پلیس برسانند.
------------------------
دستگیری 3 سارق و کشف 12فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 12فقره انواع سرقت و دستگیری 3 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز شهرستان نکا به اجرا درآمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح ها، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با پشتیبانی یگانهای تابعه در طرح، ضمن هماهنگي های قضائي در عملياتي ضربتي با حضور در مناطق آلوده و جرم خيز این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری 3سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به تشکل پرونده قضائی برای متهمان، از استمرارطرح ارتقای امنیت اجتماعی در قالب طرح ها و ناامن کردن نقاط کور وآسیب پذیر برای سارقان خبر داد.
سرهنگ عزیزی با قدرداني از تعامل مردم با پليس، از شهروندان خواست: جهت برقراری امنیت مطلوب در سطح جامعه با پلیس همکاری داشته و تردد افراد مشکوک را از طریق سامانه 110 با ما در میان بگذارند.
---------------------------
سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در دام پلیس قائم شهر 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با 19 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی خادمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت كابل و تجهيزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.
سرهنگ خادمی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 19 فقره سرقت سیم و تجهیزات برق و مخابرات اعتراف کردند.
وی در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .
----------------------------
تثیبت نظام مقدس جمهوری اسلامی با نثارخون شهدا 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با گرامیداشت یاد امام شهدا، شهدای وطن، مدافعان حرم و شهدای گمنام، گفت: شهدا با خون خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثیبت کردند 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" تجلیل از خانواده های شهدا را یک وظیفه همگانی برشمرد و اظهار داشت: رشادت‌هاي ايثارگرانه، ولايتمداري، صبر، استقامت و حضور در صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي خانواده های معظم شهدا و ايثارگران ستودني است.
وی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: امنيت پايدار امروز كشورمان مرهون خون و از خود گذشتگي شهدا و جانبازان عزيز است که سرمايه هاي ارزشمند و معنوي نظامند و اميدواريم همه ما از ادامه دهندگان واقعي راه اين عزيزان باشيم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه ائمه هدی برای احیای حکومت دینی بسیار سختی کشیدند و حتی در اندرون خانه خودشان امنیت نداشته و نمی توانستند حرف خودشان را بزنند، تصریح کرد: مهمترین دلیل کار ناتمام ائمه در ایجاد حکومت دینی، نداشتن شهدای مانند، شهدای انقلاب اسلامی ایران بود.
حجت الاسلام ادایانی در ادامه اظهار داشت: خانواده های شهدا و ملت ایران بدانند کار بزرگ شهدا، تثیبت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان پیرامون اهمیت یادواره شهدا بیان داشت: یادواره شهدا، یاد ارزش ها، معروفها و یاد همه فضیلت هاست و تکریم خانواده شهدا راهی است برای رفتن به بهشت، چرا که شهدا رفتند تا ما سر به فرود نیاوریم.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت یادواره شهدای گمنام با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان آمل، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در محل حسینه "پنج تن آل عبا" شهرستان آمل با پوشش امنیتی پلیس برگزار شد خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار