مردم شهرهای سرفاریاب، دیشموک و چرام با بازماندگان و حادثه دیدگان آبادان ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 30 May 2022

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه سرفاریاب در مسجدالرضا (ع) این شهر این مصیبت جانگداز را به مردم خوزستان به ویژه مردم صبور و نجیب آبادان و خرمشهر و خانواده های داغدار آنان تسلیت گفت و برای آنان طلب صبر و برای آرامش روح همه جان باختگان این حادثه غم بار طلب مغفرت و رحمت کرد و گفت: وقوع این حادثه عبرت‌های زیادی با خود دارد.

حجت الاسلام زارعی پور خواستار بررسی دقیق همه جوانب و مشخص کردن دلایل وقوع این حادثه و برخورد قانونی با مقصران و جلوگیری از تکرار این گونه وقایع شد.

در این مراسم به یاد جان باختگان قرآن، فاتحه و زیارت عاشورا قرائت شد.

باید با عوامل این حادثه برخورد شود؛

امام جمعه دیشموک هم با اشاره به حادثه متروپل در آبادان گفت: با مسببان چنین حادثه ای که ساختمان های غیر ایمن احداث می کنند باید برابر قانون برخورد شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: طبق گزارش ها، ساختمان و برج های غیر ایمن دیگری در کشور وجود دارد که ضرورت دارد دادستان های هر استان به این مسئله ورود کنند.

وی با اشاره به درس های این حادثه دلخراش ادامه داد: حادثه متروپل بایستی درسی برای سخت گیری در نظارت و ساخت و ساز باشد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در کشور نباشیم.

ابراز همدردی مردم چرام با مردم داغدار و حادثه دیده آبادان

امام جمعه موقت چرام هم در مراسم همدردی با بازماندگان حادثه دلخراش آبادان و ترحیم جانباختگان گفت: آبادان و مردم شریفش نه تنها در این حادثه، بلکه در دوران دفاع مقدس دین خود را به ایران و انقلاب ادا کرده اند.

حجت الاسلام مجتبی فرهمند از مسئولان خواست عامل یا عوامل دخیل در این حادثه هولناک و اسفناک هرچه زودتر شناسایی و مجازات شوند تا بار دیگر شاهد چنین اتفاقات دردآوری نباشیم.

وی ادامه داد: این حادثه به دلیل نبود نظارت‌های مهندسی و دقت در ساخت و سازهای شهری رخ داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار