گزارش اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد از سفر شهرستانی استاندار
در سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش سوق علاوه بر بازدید از روستا‌ها و دیدار با مردم این بخش، تلاش‌های مسئولان برای جامعه عمل پوشاندن بر وصیت نامه یک شهید شاخص در حال تحقق یافتن است.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵ 03 September 2022

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر روز جمعه ۱۱ شهریور با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش سوق، مشکلات این مناطق را از نزدیک بررسی کرد.
سید علی احمدزاده در پایان این بازدید در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در تشریح سفر گفت: امروز توفیقی نصیب من شد که از روستا‌های بخش سوق در شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مشکلات این مناطق را مورد بررسی قرار دهم.
احمدزاده افزود: عمده مشکلات مردم این بخش مربوط به حوزه راه، آب شرب، بهداشت، طرح‌های هادی روستایی و زیرساخت‌ها است و برخی روستا‌ها مانند دژکوه، مشکل جاده دسترسی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چند پاره ده دچار تنش آبی هستند که قرار شد با تانکر برای این روستا‌ها آب تهیه شود تا مشکل آب ان‌ها حل شود.
وی افزود: از جمله برنامه‌های سفر امروز شرکت در نماز جمعه و تشکیل میز خدمت با حضور مدیران بود ضمن اینکه خود من از تریبون نماز جمعه مواردی را مطرح کردم و امام جمعه هم مشکلات این بخش را تشریح کرد.
احمدزاده ادامه داد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران زیرساختی در این سفر حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دولت رئیسی را دولت جهادی و مردمی عنوان کرد و گفت: تکلیف دولت این است که ما در میان مردم حاضر باشیم که هم با آن‌ها از نزدیک دیدار داشته باشیم و هم مشکلات آن‌ها خصوصا مناطق محروم را بررسی و رفع کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر فروردین خود به منطقه موگر و قول احداث پل و جاده دسترسی مردم این روستا گفت: خوشبختانه عملیات احداث پل به خوبی پیش می‌رود و جاده دسترسی هم زیرسازی شده و امیدواریم تا قبل از زمستان بتوانیم این پل و مسیر را برای عبور و مرور بی خطر مردم از روی رودخانه خروشان مارون اماده کنیم.
احمدزاده به وصیت شهید طیب که گفته بود قبر من را در روستای زادگاهم قرار دهید بلکه به واسطه آن، هم مردم از روستا مهاجرت نکنند و هم مسئولان خدمات به مردم روستا بدهند، اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم جاده دسترسی این منطقه زیبا و گردشگری هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار