همراه با مدیر کل بحران در سفر دو روزه به بهمئی از سردسیر تا گرمسیر (بخش اول)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، طی سفری دوروزه از مناطق شهرستان بهمئی (گرمسیر) و بخش دیشموک (بهمئی سردسیر) بازدید و از نزدیک مشکلات و مناطق مستعد ایجاد بحران را مورد بررسی قرار داد .
کد خبر: ۱۰۷۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 11 November 2022

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، طی سفری دوروزه از مناطق شهرستان بهمئی (گرمسیر) و بخش دیشموک (بهمئی سردسیر) بازدید و از نزدیک مشکلات و مناطق مستعد ایجاد بحران را مورد بررسی قرار داد .
علیرضا نیکروز در روز اول با حضور در شورای ترافیک شهرستان بهمئی که با حضور ، مدیر کل راهداری ، رئیس پلیس راه استان ، شهردار لیکک و برخی مدیران شهرستانی برگزار شد ، مشکلات و مسائل ترافیکی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد ضمن اینکه در خصوص مهمترین دستور کار این نشست یعنی تعیین تکلیف ساختمان پلیس راه این شهرستان با حضور نمایندگان مالکین زمین های پیرامون آن ، اقدام شد  .
در این نشست مصوب شد عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه شهرستان بهمئی در محل مشخص شده آغاز شود که البته با توجه به برخی ملاحظات که از سوی برخی مالکین زمین های اطراف این مکان مطرح می شد ، فرماندار بهمئی خواستار حضور نماینده مالکین در جلسه که نماینده این افراد نکته نظرات خود را مطرح کرد که نهایتا در این نشست ، ساخت ساختمان مصوب شد .
برخی از مالکین درخواست جابجایی محل احداث این ساختمان را داشتند که دلایل آن ها مورد قبول اعضای نشست قرار نگرفت و مدیر کل راهداری هم در این خصوص توضیح داد که این پروژه چندین سال است که با وجود خرید زمین مورد نیاز و صدور سند اما بدون از هیچ اقدامی ، مسکوت مانده که هم اکنون به مناقصه رفته است .
عابد محمدی افزود : این یک فرصت برای توسعه نظارت بر ترافیک شهرستان است که نباید در این زمینه سهل انگاری شود .
سرهنگ ویسی پور ، رئیس پلیس راه استان هم در این نشست گفت : با وجود جستجو برای پیدا کردن مکانی که دارای مشخصات لازم برای احداث ساختمان پلیس راه باشد اما متاسفانه پیدا نشد بنابراین عملا امکان تغییر مکان وجود ندارد .
وی ادامه داد : اگر به موقع علیات اجرایی آغاز نشود و فرصت را از دست دهیم ، مشخص نیست که در آینده چنین فرصتی برای احداث این ساختمان ایجاد شود .
محمدی فرماندار بهمئی هم در این نشست ، توجه به درخواست های مردمی تا جایی که قانونی باشد را وظیفه خود دانست و گفت : مردم این سوال را دارند که آیا در صورت استقرار پلیس راه ، می توانند در زمین های اطراف آن اقدام به ساخت و ساز کنند ؟!

یک مصوبه ترافیکی در نشستی فوق العاده با حضور نماینده مردم معترض !

مدیر کل مدیریت بحران هم در جمعبندی سخنان مطرح شده این نشست گفت : به تعویق انداختن عملیات اجرای احداث این ساختمان یک اشتباه بزرگ است ضمن اینکه لازم است در همین نشست مصوبه ای قاطع در این خصوص داشته باشیم .
علیرضا نیکروز افزود : در خصوص احداث ساختمان پلیس راه شهرستان بهمئی با توجه به ملاحظات برخی مالکین  باید هم وضعیت موجود را دید و هم به آینده نگاه داشت و نهایتا به مصوبه ای برسیم که این مصوبه هم لازم الاجرا و هم به آن احترام گذاشته شود .
نیکروز خطاب به مالک مخالف احداث ساختمان پلیس راه در محل ذکر شده ، گفت : شان دولت رئیسی ، مردمی بودن آن است و به همین دلیل است که اکنون شما در این نشست حاضر هستید تا مانند اعضای این جلسه حق اظهار نظر داشته باشید .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به رای اعضای شورای ترافیک بهمئی ، نهایتا آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه این شهرستان مصوب شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار