گزارش سفر دو روزه معاون عمرانی و مدیران به مناطق گرمسیری (بخش اول بهمئی)
یکی از نکات جالب و قابل تامل در این دولت بازدید‌های میدانی همراه با سماجت مدیران ارشد استانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه‌ها و وعده‌های داده شده است به گونه ای که این سفرها به مناطق به صورت سریالی و پی در پی تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱ 15 December 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از نکات جالب و قابل تامل (تعدد سغرها) در این دولت بازدید‌های میدانی همراه با سماجت مدیران ارشد استانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن پروژه‌ها و وعده‌های داده شده است به گونه ای که این سفرها به مناطق به صورت سریالی و پی در پی تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مدیرانی است که علیرغم بازمانده بودن از دولت قبل ، اما در این دولت به شدت همسو با سیاست‌های اجرایی دولت ایفای نقش می‌کند و تقریبا در همه روز‌های هفته پیگیر پروژه‌های حوزه زیرساخت و وعده‌های داده شده است که تا اینجای کار اقدامی امیدوارکننده محسوب میشود.
در بخشی از سفر دو روزه معاون عمرانی به مناطق گرمسیری چرام، کهگیلویه و بهمئی، کیامرث حاجی زاده و مدیران حوزه زیرساخت، از شهرستان بهمئی خصوصا مناطق محروم بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی بازدید و از نزدیک پروژه‌های این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

یکی از نکات خوب در این سفر‌ها استفاده از عامل زمان مشخص در وعده‌های مسئولین است که البته این عامل در موعد مقرر توسط تابناک کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در سفر بهمئی مدیران از پروژه‌های متعددی بازدید کردند و بررسی‌های میدانی صورت گرفت و نهایتا وعده‌هایی داده شد.
در بازدید از بیمارستان شهر لیکک زمان ۲۰ روز تا یک ماه برای بهره برداری اولیه یعنی پذیرش بیمار عنوان و دهه فجر هم افتتاح رسمی این بیمارستان اعلام شد.
یکی از پروژه‌های کلیدی در توسعه بهمئی انتقال آب از سد کوثر بود که به گفته معاون عمرانی از بیش از ۵۴ کیلومتر خط انتقال آب تاکنون بیش از ۳۰ کیلومتر لوله گذاری شده است و پروژه در حال حاضر فعال است و اعتبارات خوبی هم برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.
یکی دیگر از پروژه‌های مهم مورد بازدید در این سفر، مربوط به منطقه‌ای با محرومیت مطلق در این شهرستان، یعنی پهنوک است که اولین اقدام اساسی برای رفع محرومیت آن احداث جاده دسترسی است. این پروژه هم خوشبختانه با فعال بودن همچنان در مسیر تکمیل است.

جاده جدید سرآسیاب به برم الوان که مسافت ۲۰ کیلومتری و صعب العبور را به ۴ کیلومنر کاهش می‌دهد، بررسی احداث شبکه انتقال آب سد ایلی آباد که می‌تواند تحرک بسیار گسترده‌ای در حوزه کشاورزی ایجاد کند. سدی که به گفته کارشناسان در فصل بارش به راحتی با حجم ۳/۲ میلیون مترمکعبی ذخیره سازی می‌کند و تا آبان ماه سال بعد این ذخیره برای بهره برداری آب موجود خواهد داشت.
پروژه‌های راهسازی روستایی، بهسازی و طرح‌های هادی روستاها، پروژه‌های مهم شهری در لیکک و بسیاری پروژه‌های ریز و درست دیگر از جمله مواردی بودند که در این سفر به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفتند.
فیلم اختصاصی/ توضیحات معاون عمرانی از سفر به بهمئی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار