دفتر نمایندگی امور ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) به نمایندگی تیپ 37زرهی شهیدعباس عطریان نزاجا در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در مکان جدید آماده خدمات رسانی شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 15 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در استان گفت: این دفتر نمایندگی از سال 95 در استان مستقر شد اما دلیل نداشتن ساختمان مستقل هر ساله جابجا می شد و اکثر ایثارگران محترم سردر گم بودند.

سروان محسن رستمی ادامه داد: با توجه به نبود یگان ارتش دراستان کهگیلویه و بویراحمد جهت ارایه خدمت به خانواده شهدا، آزادگان وجانبازان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اینکه خدمات رسانی به ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های همجوار صورت می گرفت با تلاش مسئولان استان دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا به نمایندگی تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان (نزاجا) در یاسوج به آدرس جدید نقل مکان و آغاز به کار کرد.

وی افزود: با راه اندازی دفتر امور نمایندگی در مرکز استان خانواده های رزمندگان معسر بالای شش ماه حضور در جبهه فاقد شغل و درآمد دیگر برای انجام کارهای اداری نیازی به مراجعه به استان های همجوار ندارند.

رستمی ابراز داشت: دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای ارتش، آزادگان و جانبازان و تشکیل پرونده برای تمامی ایثارگران بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه( معسر و فاقد شغل و درآمد ) و برقراری مستمری برای آنها از جمله خدماتی است که توسط دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا درکهگیلویه و بویراحمد ارایه می شود.

وی بیان کرد: ایثارگرانی که کارت ایثار قدیمی دارند جهت هوشمندسازی کارت خود به این دفتر نمایندگی مراجعه کنند تا پس از پر کردن فرم های مخصوص به یکی از یگان های ارتش معرفی شوند.

رستمی تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از دو هزار نفر از رزمندگان معسر بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه (فاقد شغل و درآمد) مستمری ماهیانه دریافت می کنند در حالی که تا قبل از این به دلیل نبود نمایندگی ارتش در استان خدمتی به آنها ارایه نمی شد.

وی با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج _شهرک امام حسین (ع ) _ روبروی مسجد ثارالله واقع شده است، گفت: شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۱۲۶ دفتر در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات ایثارگران عزیز می باشد.

سرپرست دفتر نمایندگی ایثارگران آجا کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تلاش ها و همکاری های سید علی احمدزاده استاندارمحترم ، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، مهندس راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان، مجموعه شهرداری یاسوج، مهندس شهابی رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، مهندس محمدی مدیرکل راهداری استان، دکتر مبشری مدیرکل کمیته امداد استان، مهندس عطارزاده مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون و همه کسانی که در ساخت و ساز این دفتر نمایندگی نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۰ شهید در یگان ارتش تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار