حاشیه سفر مسئولین به بهمئی
طی چند سفر صورت گرفته مسئولین به مناطق محروم شهرستان دیشموک همواره مشکلات روستای ایلی آباد بخش ممبی از طرف اهالی مطرح می‌شد که تاکنون این مشکلات لاینحل مانده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰ 17 December 2022

پس از استقرار دولت رئیسی و انتصاب سید علی احمدزاده به منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب تیم مدیریتی استان، حضور پی در پی در مناطق مختلف خصوصا محروم‌تر استان و بررسی میدانی مشکلات آن‌ها است.
طی چند سفر صورت گرفته مسئولین به مناطق محروم شهرستان دیشموک همواره مشکلات روستای ایلی آباد بخش ممبی از طرف اهالی مطرح می‌شد که تاکنون این مشکلات لاینحل مانده است.
یکی از مشکلات اساسی مطرح شده توسط مردم که هر بار با حضور مسئولین تجمع و حواشی ایجاد می‌شود مربوط به جاده وسط روستا است که مدت زیادی است دستکاری شده، اما تاکنون نه جدول گذاری و نه آسفالت صورت نگرفته که در این موضوع باعث ایجاد گرد و خاک در فصل خشک و گل و لای و نفوذ آب به منازل در فصل بارش می‌شود.
در سفر معاون عمرانی به بهمئی، کیامرث حاجی زاده که مدیران زیرساخت وی را همراهی می‌کردند، هنگام عبور از این روستا به میان مردم رفت و پیگیر مشکلات شد که اهالی بحث جاده و همچنین گازرسانی به روستا را مطرح کردند.
حاجی زاده پس از شنیدن سخنان اهالی به بنیاد مسکن حداکثر دو ماه فرصت داد که نسبت به جدول گذاری و آسفالت این جاده اقدام کند که مدیر کل بنیاد مسکن هم قول داد این مشکل را ظرف حداکثر زمان اعلام شده برطرف کند.
اما مشکل دیگر مردم روستای ایلی آباد مربوط به عدم گازرسانی به منازل با وجود عبور لوله گاز از روستا بود که حاجی زاده در این خصوص هم توضیحات مدیران شرکت گاز را خواست. در توضیحات مشخص شد که برخی از ساکنین روستا به عنوان معارض مانع عملیات شرکت گاز می‌شوند که با صحبت‌های صورت گرفته قرار شد بحث معارض یا معارضین از طرف بخشدار پیگیری و حل شود تا شرکت گاز کار نصب علمک منازل را انجام دهد.
لازم به توضیح است به دلیل عدم جدول گذاری جاده روستا در بارش‌های گذشته سیلاب زیادی وارد منازل برخی افراد شده بود که در بازدید قبلی مدیر کل مدیریت بحران، قول کمک به این خانواده‌ها داده شد.

فیلم / ماجرای دامنه دار مشکلات یک روستا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار