تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
مقدم پس از شنیدن جزئیات حادثه ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه مهرداد یزدانپناه یک هدیه ویژه هم برای وی داشت .
کد خبر: ۱۰۸۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ 22 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز سه شنبه ۲۹ آذر یک انفجار و پس از آن آتش سوزی بسیار مهیبی در یکی از جایگاه‌های سی ان جی شهر یاسوج رخ داد که باعث ترس و وحشت فراوانی شد. وقوع آتش سوزی نیرو‌های اتشنشانی را خیلی سریع به محل کشاند، اما گویا وضعیت به گونه‌ای بود که امکان اطفاء حریق بدون ریسک و خطر امکانپذیر نبود و این جایی بود که مهرداد یزدانپناه نشان داد که همان مرد فداکاری است که با همکاری و هماهنگی همقطارانش خطر را به جان پذیرفت و یک اقدام شجاعانه را رقم زد. اقدامی شجاعانه که خود وی می‌گوید یک لحظه تصمیم نیاز داشت که باید خطرپذیری کرد چرا که رفتن درون اتش برای بستن منشا سوخت، برنگشتن را بسیار محتمل می‌کرد، اما نهایتا تصمیم به رفتن گرفتم و خوشبختانه سالم برگشتم!
این اقدام شجاعانه مهرداد یزدانپناه موجب قدردانی‌های زیادی از وی شده است، اما مسئولینی هم بودند که تلاش کردند به نحوی از این اقدام شجاعانه وی تجلیلی کنند. شهردار یاسوج یکی از افرادی بود که مهرداد فداکار را به شهرداری آورد تا هم از وی تجلیلی کرده باشد و هم خبری خوش برای وی داشته باشد!
فیلم / خبر خوش مقدم برای مهرداد فداکار!

در فیلم زیر جزئیات حادثه از زبان مهرداد یزدانپناه و پس از آن هدیه ویژه نستهن مقدم شهردار یاسوج را می بینیم .

مقدم پس از شنیدن جزئیات حادثه ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه مهرداد یزدانپناه یک هدیه ویژه هم داشت و آن هم تبدیل وضیت وی بود چیزی که می‌تواند حداقلی از سپاسگذاری برای یک اقدام فداکارانه در راه نجات همنوعان باشد.

شهردار یاسوج با تجلیل از این آتش‌نشان اظهار کرد: اگر این کار توسط شما انجام نشده بود حادثه‌های بزرگ در آن محل اتفاق می‌افتاد مکانی که در یکی از مسیر‌های پرتردد شهر یاسوج بوده و در جوار جمعه بازار قرار دارد.
وی با بیان اینکه این مامور آتش نشانی به رغم اینکه از لحاظ وضعیت استخدامی نیروی رسمی آتش نشانی نیست یادآور شد: او می‌توانست چنین کاری را انجام ندهد، اما بر حسب انسان دوستی و همچنین عمل به وظیفه یک آتش نشان متعهد به میان آتش رفت و جان خود را در کف دست گذاشت تا اینکه این حادثه اتفاق نیفتد و اکنون کوچکترین کار این است که بتوانیم وضعیت شغلی وی را سامان بخشیده و تبدیل وضعیت کنیم و این کوچکترین کار در برابر این اقدام بزرگ است.
مقدم با بیان اینکه باید دست چنین ماموران وظیفه شناس و شجاع با غیرت را می‌بوسیم یادآور شد: ما نیز سعی خواهیم کرد تا جایی که ممکن است مشکلات آتش نشانی یاسوج را برطرف کنیم و همه مسئولان استانی و دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

بی شک این اقدام شهردار یاسوج در راستای ترویج فرهنگ های اصیل انسان دوستانه و فداکارانه در جامعه بسیار ارزشمند است چرا که هم از یک ارزش دینی و ملی حمایت کرد و هم یک هدیه ویژه که به نوعی رفع دغدغه این آتشنشان فداکار بود را اعطا کرد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدی
|
Turkey
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
خدا قوت مهرداد دوست‌داشتنی
شهروند
|
Netherlands
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
اقای شهرداربقیه نیروهای شرکتی که دراتشنشانی هستن بایدچی بشن حتما میدونیدکه اگه اتفاقی خدای ناکرده برای این شخص میفتادنه شما ونه دیگرمسولین میتونستن بپذیرن که نیروی شرکتی خلاف هست دراتشنشانی چرابقیه نیروهای شرکتی راهم تبدیل وضعیت نمیکنید...خبردارید که نیروهای اتشنشانی هم اضافکاروهم حقوق چندین ماهه وپاداش سال قبلشون معوق هست که!!!!!! ایشون وظیفشودرمقابل کاروشهرش انجام دادایا شماهایی که مسول هستید درمقابل این نیروها هم وظیفتون راانجام دادین یانه هنوز به چشم هزینه به اتشنشانی نگاه میکنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار