در راهدارخانه مله شوره در جاده یاسوج به شیراز دو مشکل عمده راهداران برای استاندار تشریح شد. یکی نبود گاز در راهدارخانه‌ها و دیگری از کار افتادن ۱۰۰ ماشین راهداری از مجموع حدود ۲۰۰ ماشین آلات که در هر دو مورد استاندار خبر خوبی برای راهداران داشت.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 29 December 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در روز‌هایی که به هم ریختگی روانی در سطح جامعه ناشی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی امنیتی مشاهده می‌شود و از انجایی که انتشار اخبار خوب می‌تواند تاثیر زیادی در تغییرجو روانی موجود و ایجاد حس امیدواری ولو برای بخش معدود یا محدودی در سطح جامعه داشته باشد، تابناک کهگیلویه و بویراحمد، تلاش می‌کند بخشی تحت عنوان خبر خوب را منتشر کند که در این خبر مردم و مسئولین می‌توانند خبر‌های خوب خود را علاوه بر اخبار تولیدی تابناک ، در قالب فیلم، گزارش، تصویر برای درج در این بخش خبری ارسال کنند.
استاندار و راهداران
روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل مدیریت بحران و مدیر کل راهداری بازدیدی از راه‌های مواصلاتی برفگیر استان داشتند که در بخش‌هایی از برنامه، مسئولین از راهدارخانه ها سرکشی کردند و از نزدیک پای سخنان راهداران نشستند.
در راهدارخانه مله شوره در جاده یاسوج به شیراز دو مشکل عمده راهداران برای استاندار تشریح شد. یکی نبود گاز در راهدارخانه‌ها و دیگری از کار افتادن ۱۰۰ ماشین راهداری از مجموع حدود ۲۰۰ ماشین آلات که در هر دو مورد استاندار خبر خوبی برای راهداران داشت.
مدیر کل راهداری هنگام حضور استاندار در راهدارخانه "مله شوره" و وقتی که وی از مشکلات عمده راهداران سوال کرد، توضیح داد ، یکی از مشکلات عمده راهدارخانه‌ها عدم اتصال به شبکه گاز است که مشکلات زیادی را برای ان‌ها ایجاد کرده است که احمدزاده از مدیریت بحران خواست طی تماسی با مدیرعامل شرکت گاز موضوع را بررسی کند . نهایتا پیشنهاد کار مشارکتی شرکت گاز و راهداری برای اتصال راهدارخانه‌ها به شبکه سراسری گاز مطرح شد و استاندار قول داد این مشکل راهدارخانه‌ها در جا‌هایی که دسترسی به شبکه گاز امکانپذیر باشد، حل شود.

شما هم راوی یک خبر خوب باشید (استاندار و راهداران) + فیلم

موضوع دوم مربوط به یکی از مشکلات اساسی مجموعه راهداری کهگیلویه و بویراحمد است. عابد محمدی مشکل دوم را اینگونه برای استاندار تشریح کرد که به دلیل غیر قابل استفاده بودن نیمی از ماشین آلات ، راهداری استان عملا در زمان بروز مشکلات در مسیر‌های روستایی یا بحرانی شدن شرایط مانند بارش برف، بازگشایی‌ها بسیار سخت و زمانبر می‌شود. البته محمدی بر این نکته هم تاکید داشت که استان‌های دیگر در سال‌های گذشته با استفاده از اعتبارات مدیریت بحران اقدام به نوسازی و تعمیر وسایل راهداری کرده اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم پس از بررسی اعتبارات مبلغ مورد نیاز برای تعمیر اساسی همه ۱۰۰ ماشین آلات راهداری (سبک و سنگین) را که حدود ۱۰ میلیارد تومان بود، وعده تامین داد و خطاب به محمدی گفت " همین چند روز آینده مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تعمیر ماشین آلات به حساب شما واریز می‌شود و نیم دیگر آن هم مدتی بعد به حساب راهداری واریز می‌شود، اما شما از همین امروز کار تعمیر ماشین آلات با اولویت دستگاه های برف روب و نمک پاش را آغاز کنید.

چرا این یک خبر خوب است؟
متاسفانه در خصوص بازگشایی مسیر‌های روستایی به دلیل نبود ماشین آلات راهداری، بسیاری از راه‌های روستایی در زمان بارش‌ها مسدود می‌شوند و تا هفته‌ها و شاید برخی هم ماه‌ها مسدود هستند که با بروزرسانی و تعمیر این ماشین آلات یکی از اساسی‌ترین مشکلات حوزه راهداری استان رفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار