روز گذشته در نشست مدیریت بحران، مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع ۱۰ روزه ارتباط حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت این استان در مناطق محروم زیلایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 04 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته در نشست مدیریت بحران، مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع ۱۰ روزه ارتباط حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت این استان در مناطق محروم زیلایی خبر داد.
سید محمد هادی امیری گفت: مناطق «رون»، دهستان «آجم»، دهستان «زیلایی»، «موردزرد زیلایی»، «سیلاب کلوار» و «شاه غالب» مدت ۱۰ روز است که بدلیل قطعی برق ارتباط تلفنی و مخابراتی ندارند.
امیری ضمن بیان این مشکل توضیح داد که مخابرات حاضر به صرف هزینه تعمیر مربوط به مشکل برق است، اما اداره برق همکاری لازم را نداشته است.
جمال معتمد نژاد، مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل مخابرات استان گفت: سایت‌های مخابراتی استان کهگیلویه و بویراحمد باید مجهز به برق اضطراری و انرژی خورشیدی شوند تا با توجه به محل استقرار این سایت‌ها در مناطق صعب‌العبور و برفگیر بودن مناطق، خاموشی‌های این سایت‌ها به حداقل برسد.
وی افزود: در یک هفته گذشته ۵ دستگاه ترانس برخی مناطق استان با بریدن پایه‌های چوبی بوسیله اره برقی که در مناطق دور دست و ایستگاه‌های مخابراتی، تلفن همراه و صدا و سیما و منابع آب بودند به سرقت رفتند که این مسأله باعث مشکلاتی برای مردم شده است.
معتمد نژاد در خصوص قطع ارتباط ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان در مناطق محروم اظهار کرد: بر اثر رعد و برق یکی از کابل‌های ورودی به این پست دچار مشکل شده است و با وجود تلاش نیرو‌های شرکت برق با همکاری راهداری و با وجود دو ساعت پیاده روی امکان رفع مشکل این مناطق وجود نداشت.
سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: هر دو دستگاه شرکت‌های برق و مخابرات استان موظفند در کنار هم و با هم افزایی هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل مردم این مناطق اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مدیران به جای اینکه مقابل هم قرار گیرند با هم افزایی و تمام توان نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
رفع مشکل با پیگیری استاندار
شب گذشته مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیگیری مشکل قطعی ارتباط ایجاد شده در مناطق ذکر شده گفت: با پیگیری‌های استاندار مشکل مرتفع شد.
نیکروز افزود: پس از رفع مشکل مربوط به برق سایت، از همان شب گذشته ارتباط تلفنی روستا‌های یاد شده مرتفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار