استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی بروز مشکلات در حوزه خدمات عمومی سفر خود در تهران را نیمه تمام رها کرد و به استان برگشت.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹ 11 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده پس از بروز برخی مشکلات در حوزه آب، برق، جاده‌های روستایی و خطوط تلفن همراه سفر خود به تهران که برای پیگیری برخی مصوبات صورت گرفته بود را نیمه تمام گذاشت و پس از بازگشت به استان و بازدید میدانی از برخی مناطق در نشست فوق العاده ستاد بحران شرکت کرد.
احمدزاده در این نشست ضمن انتقاد از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان اعضای ستاد بحران گفت: افتادن چند پایه خطوط انتقال برق در منطقه لوداب باعث قطعی برق شده است که باید هر چه سریعتر اقدام شود.
وی افزود: اصلا پذیرفتنی نیست که با بارش یک برف ۳۰ سانتیمتری برق شهر یاسوج این همه مشکل پیدا کند.
احمدزاده با بیان اینکه مدیران باید تدبیر داشته باشند، گفت: وقتی جاده قطع باشد، برق قطع می‌شود، آب قطع میشود ارتباط تلفنی قطع می‌شود و اینگونه بحران ایجاد می‌شود و این یعنی زنجیره خدمات که باید در این خصوص مدیران هوشمندانه عمل کنند؟ چرا برق پمپ‌های اب صبح با اولویت وصل نشد که اکنون قطعی آب داشته باشیم؟

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش‌هایی از شهر یاسوج مشکل آب و برق دارند افزود: وقتی وضعیت بحرانی می‌شود نمی‌شود با چند اکیپ کار را پیش برد و باید از پتانسیل مناطق دیگر کمک گرفته شود و اینجا این سوال مطرح می‌شود که چرا از ظرفیت مناطق گرمسیری استفاده نشد؟ پر حالی که باید از همان لحظات اول بروز مشکل این کار صورت می‌گرفت.

استاندار اظهار داشت: در چنین شرایطی نمی‌توان دو روز منتظر اقدام ماند وقتی هم اکنون ۲۸ روستای منطقه مورزرد و زیلایی هیچگونه ارتباطی ندارند که اصلا پذیرفتنی نیست.
وی ادامه داد: در حالی که ما امیدوار بودیم با توجه به تجربه مانسون در بارش‌های اخیر مشکل کمتری داشته باشیم، اما اکنون با یک برف ۳۰ سانتی متری شبکه آب مقاومت نکرد. چرا در مرکز استان مخازن پیش بینی نشده است که بتواند ۷۲ ساعت دوام بیاورد؟

احمدزاده با بیان اینکه در برابر مردم سر به زیر و شرمنده هستم و باید از آنها عذرخواهی کنم گفت: برای پیگیری کارهای استان در تهران بودم چرا هیچ کدام از شما مدیران به من نگفتید استان دارد از دست می‌رود تا برگردم،وقتی مطلع شدم بلافاصله خودم را به استان رساندم و از جاده‌ها و وضعیت برق بازدید کردم و فورا دستور تشکیل جلسه را دادم.
احمدزاده در پایان ضمن انتقاد مجدد از برخی دستگاه‌ها و با بیان اینکه چرا از ظرفیت تیپ ۴۸ فتح و بخش خصوصی استفاده نشده است، گفت: هیچ بهانه‌ای مبنی بر وجود کمبود‌ها قابل قبول نیست و تا فردا ظهر فرصت برای برگرداندن مناطق دچار مشکل به حالت عادی وجود دارد و باید حتما تا این زمان مشکل حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار