در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 06 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه روز شانزدهم فروردین ۷۹ ازمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است.
سعید جاودان سیرت افزود: در این مدت همچنین ۱۲ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شده است.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر سه بیماری کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند اما خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوت ناشی از این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۴ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ نفر بهبود یافته اند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و بقیه در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.
جاودان سیرت ادامه داد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار