در آستانه سفر دوم هیات دولت به استان؛
پروژه ای که شاید اگر از تک تک مردم لنده نظر خواهی شود انتظار اول و آخر شهروندان لنده ای از رئیس جمهور و دولت چیست آنان تکمیل این پروژه را نجات لنده می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 06 April 2023

 

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد: لنده از جمله ی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است که راه اصلی ندارد و مردم لنده سال‌هاست مطالبه ی خروج از بن بست جاده ای را دارند.

دی ماه نود هشت مطالبه ی مهم مردم لنده پیرامون خروج از بن بست جاده ای با تعریف پروژه راه ارتباطی لنده-تشان و درادامه به خوزستان عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که با توجه به اهمیت موضوع یعنی خروج از بن بست جاده ای این شهرستان و کم کردن خطرات جاده ای و کاهش طول مسیر از 120 کلیومتر به کمتر از 40 کیلومتر تا خوزستان و همچنین کاهش مسیر ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این نوید میرفت که پروژه مذکور از اولویت های مدیران مربوطه باشد ولی به یکباره این پروژه مهم به خواب رفت و عملیات اجرایی آن متوقف شد.

متاسفانه در سفر اول هیات دولت به استان این پروژه ی مهم فراموش و در لیست پروژه های اولویت دار استان از سوی مسئولین راه استان قرار نگرفت و اکنون در آستانه ی سفر دوم دولت باید دید چه تصمیمی راجع به این پروژه مهم گرفته می‌شود.

اکنون و با توجه به اهمیت موضوع انتظار می‌رود مطالبه ی فعال شدن این پروژه در دستور کار جدی مسئولین شهرستان لنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

همچنین در کنار مطالبه گری مسئولین شهرستان این نیاز وجود دارد تا فعالین سیاسی و...‌این شهرستان یک بار دیگر این خواسته ی مهم را در سطح استان مطالبه گری کنند.

نکته ای که لازم است مورد توجه مسئولین فعلی استان در راس استاندار قرار گیرد این است این خواسته مهمترین و بلکه خواسته ای عمومی از سوی آحاد مردم لنده است که از ایشان و مجموعه ی دولت در استان انتظار می‌رود در دوره ای که آنان تصدی مدیریت استان را برعهده دارند حداقل یک پروژه مهم برای لنده را در دستور کار قرار داده و تعیین تکلیف کنند.

پروژه مهم لنده-تشان سال نود هشت با حضور خادمی معاون وقت وزیر راه کلنگ زنی شد و پس از آنکه تنها شش کیلومتر این پروژه خاکبرداری آن کار شده بود تعطیل شد.

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

سهم لنده از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به استان..!/آیا پروژه حیاتی لنده در سفر دوم هیات دولت دوباره جان می‌گیرد..؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار