مادر حسام پس از چند روزی متوجه می‌شود دوستان حسام بخاطر مرگ دوستشان دیگر به ورزشگاه نمی روند، آنها بی اندازه از مرگ حسام غمگینند تا جایی که این غم باعث شده بود بچه های خردسال زیر بار سنگینی مرگ دوستشان روزها عزادار بمانند.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 22 April 2023

چند هفته ای است خبر مرگ حسام کهزادی دانش آموز روستای قیام دل همه را درد آورد و اهالی روستا در غم از دست دادن عزیز دوردونه ی روستای خود غمگین اند.

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ پسا مرگ حسام غم عجیبی روستای قیام از توابع شهرستان لنده را فرا گرفت. مرگ حسام باعث شد چند هفته ای دوستان در غم از دست دادن او ورزش را تعطیل و در فراق او غمگین باشند. 

تنها سرگرمی بچه های یک روستا ورزش و بازی و دورهمی های است که یا بواسطه ی فوتبال انجام میشود و یا بازی های بومی محلی 

مادر حسام متوجه می‌شود که غم عجیبی بر دوستان حسام سایه افکنده است.

آنها چند هفته ای است در غم دوست خود حتی ورزش را تعطیل و اینجاست که حس مادرانه ی یک مادر دیده می‌شود.

بنابراین گزارش مادر حسام پس از چند روزی متوجه می‌شود دوستان حسام بخاطر مرگ دوستشان دیگر به ورزشگاه نمی روند، آنها بی اندازه از مرگ حسام غمگینند تا جایی که این غم باعث شده بود بچه های خردسال زیر بار سنگینی مرگ دوستشان روزها عزادار بمانند.

این مادر داغدار با همه ی فشار پسا مرگ فرزند، وقتی می بیند این غم باعث آسیب به دوستان و هم بازی عزیز دوردونه اش میشود مهربانانه توپ را برمی‌دارد و یکی یکی دوستان حسام را در روستا دور هم جمع می‌کند و خودش با آنها راهی زمین فوتبال روستا می‌شود.

اگر چه غم مرگ فرزند، آنهم فرزند خردسال تا همیشه با یک خانواده و اهالی یک منطقه باقی خواهد ماند لکن این اقدام مهربانانه ی مادر حسام قطعا باعث کم کردن فشار و سنگینی مرگ یک دوست برای بچه های این روستا می‌شود که خود جای تقدیر دارد.

فیلم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار