صبح امروز جلسه ای باحضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه مرکز استان ،مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان برگزار شد در این جلسه از معلم طبیعت ایران استان تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ 26 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز جلسه ای باحضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه مرکز استان ،مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان برگزار شد در این جلسه از معلم طبیعت ایران استان تجلیل کردند.

در این جلسه آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان با تشکر از زحمات محمـد حسین آریا در راستای خدمت بی مزد به طبیعت استان خاصه بخش کبگیان گفت : آقای آریا انسانی خوش برخورد ، متواضع و فوق العاده مهمان نواز است که علاوه بر کاشت صدها هزار دانه بلوط در کوههای چیتاب و خدمت در آموزش و پرورش ، در حیطه ورزش کشتی آزاد پرونده روشنی درخدمت به مردم این دیارداشته است.

وی تصریح کرد : راز موفقیت انسانهای عاشق به مسئولیت محبوبیت نزد مردم است که نشان از رضایت بالای عملکردشان نزد مردم را دارند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد : خیلی از زحمات آقای آریا در خدمت به کبگیان هویدا نشدند ، که قطعا به کوچک نفسی ایشان برمی گردد.

در ادامه این جلسه سعید جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هم در این دیدار گفت : مقام تجلیل از زحمتکشان به حق عرصه طبیعت را وظیفه ذاتی دانست وگفت؛ انشالله خداوند ناظرالاعمال خود بینا و داناست و هر آنچه خلق می کند به آن واقف است و اجرش را خواهد داد.

جاوید بخت افزود؛محمد حسین آریا بازنشسته آموزش و پرورش از قهرمانان کشتی آزاد استان در کشور که بعلت کاشت دانه بلوط در کوههای استان کهگیلویه و بویراحمد و استان تهران به پدر بلوط معروف است.

در ادامه این جلسه محمد حسین آریا هم در این باره می گوید : در اقداماتم همیشه می بینم و میدانم که خدایی ناظر اعمالمان است ، پس در بحبوحه نادیده گرفتن قضاوت نسنجیده خلق به همان نگاه خدا قوت می گیرم.

وی باتشکر از بذل توجه مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گفت : نه آدمی هستم که از کسی تمجید و یا کسی را تخریب کنم و از بذل توجه آقای جاوید بخت هم متشکرم ، اما باز هم می گویم که از صمیم قلب در نهایت تلاشم تا زنده ام به زنده نگه داشتن طبیعت کمک خواهم کرد زیرا این به من قدرت راه رفتن و امید نفس کشیدن می دهد و قطعا هیچکس دوست ندارد دشمن تنفسش باشد


محمدحسین آریا متولد ۱۳۳۵ از اهالی روستای چیتاب استان کهگیلویه و بویراحمد است.او سال‌های سال است که بذر محبت را در دل دانش‌آموزان و در دل کوه‌های سرزمین‌مان ايران می‌کارد.
محمد حسین آریا معلم طبعیت ایران و معروف به مرد یک میلیون درختی بازنشسته وزارت آموزش و پرورش دبیر بازنشسته تربيت بدنی قهرمان کشتی ايران در سال ۱۳۵۵ جهره برگزید ملی ایران در سال ۱۳۹۸ چهره برگزید روز جهانی خاک در جمهوری اسلامی ایران در آذر ماه ۱۴۰۰ چهره شاخص ملی همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تهران در مرداد ماه ۱۴۰۱

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش پدر طبیعت ایران تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار