با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت
به مناسبت روز کارگر طی آئینی از کارگران برتر شرکت بین المللی توسعه گستر هلال خاورمیانه (کارخانه سیمان مارگون) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد
کد خبر: ۱۱۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸ 27 April 2023

تجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مختار اندر خور فرماندار مارگون ضمن تقدیر و خیر مقدم تشکر از همه کسانی از استان و شهرستان تشریف آوردند و تبریک روز کارگر گرفت:همه عزیزان میدانید دولت مردمی آیت الله رئیسی چه موقع ای و در چه وضعیتی سر کار آمد نگاه این دولت خدمت و خدمتگزار ی است، آن چیزی که این دولت را با سایر دولت ها متمایز کرده مسولین دولت کارگزاران این دولت حداقل دغدغه خدمتگزاری به مردم را دارند.

وی ادامه داد:در این شهرستان ما در طول هشت سال حتی یک متر آسفالت نداشتیم ولی در طول این مدت دولت جدید بیش از ۲۵کیلومتر آسفالت در سطح جاده های روستایی شهرستان داشتیم میخواهم بگویم طرح ها از راکد بودن و الان از حالت خارج شده است.

وی بیان داشت: این انگیزه در ذات کارگزاران این دولت هست که در کنار مردم باشند و انشا الله بتوانیم سال به سال از مشکلات بکاهیم .

اندر خور اضافه کرد:من یک خواهش دارم از نهاد های انقلابی که پای کار بیایند خصوصا در مناطق محروم پای کار بیایند یک همگرایی با دولت داشته باشند که مولفه های مثل آب شرب،بهداشت، تلفن، راه و.... هنوز به توسعه جامعه نرسیدیم وهمتی کنند که ما از این گردنه سخت عبور کنیم.

 فرماندار مارگون اظهار داشت:نگاه اسلام به کارگر با نگاه غرب بسیار متفاوت است ، نگاه اسلام به کارگر یک نگاه ارزشی است ،و یک نگاه احترام آمیزی است همانطور که پیامبر با بوسه زدن بر دستان کارگر اهمیت کارگر را در اسلام نشان می‌دهد.

اندرخور تصریح کرد:امروز اگر ما میخواهیم به توسعه همه جانبه برسیم و دست استکبار غرب را قطع کنیم با این تحریم های ظالمانه باید کارگران و کار فرمایان ما پای کار بیایند تا انشاالله سالی که مزین است به رشد تولید بتوانیم ان چیزی که در خور مردم و برسانیم. 

وی ادامه داد:کارخانه سیمان مارگون علاوه بر رونق تولید کمک بزرگی در بخث اشتغال کرده که هم اکنون تعداد بسیار زیادی در این کارخانه مشغول است.

 

تجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانیتجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانیتجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانیتجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانیتجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانیتجلیل از کارگران کارخانه سیمان مارگون با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار