مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آمار نهایی نام نویسی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد را ۳۹۰ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 14 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره به اینکه پیش‌ثبت‌نام ساعت ۱۸ دیروز ۲۲ مرداد به پایان رسید، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۹۰ نفر پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس را انجام داده اند.
حسینی خواه بیان کرد: هر داوطلبی که کد رهگیری در پیش ثبت نام نداشته باشد ثبت نام نهایی برای او انجام نشده است.
وی در مورد سن ثبت نام کنندگان در این سامانه هم گفت: در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال هفتاد و دو نفر، ۳۵ تا ۴۰ سال صد و چهار نفر، ۴۰ تا ۴۵ سال هشتاد و چهار نفر، ۴۵ تا ۵۰ سال سی و چهار نفر، ۵۰ تا ۵۵ سال چهل و هفت نفر، ۵۵ تا ۶۰ سال بیست و پنج نفر، ۶۰ تا ۶۵ سال هفده نفر، ۶۵ تا ۷۰ سال پنج نفر و رده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال ۲ نفر در سامانه پیش ثبت نام انتخابات دوزادهم نام نویسی کردند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همچنین از ثبت نام ۲۷۱ نفر با مدرک کارشناسی ارشد خبر داد و اضافه کرد: ۴۹ نفر با مدرک دکترا، ۴۶ نفر با مدرک کارشناسی، ۲۲ نفر با مدرک حوزوی و ۲ نفر با مدرک کاردانی اطلاعات خود را ثبت کرد.
حسینی خواه گفت: در انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ آقا و ۵ خانم ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون ۱۴۸ نفر نام نویسی کردند که از این تعداد ۱۳۶ نفر آقا و ۹ خانم نام نویسی کردند عنوان کرد: از این تعداد ۲۷ نفر دارای مدرک دکترا، ۹۱ نفر کارشناسی ارشد، ۲۱ نفر کارشناسی و ۹ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

وی اضافه کرد: از تعداد ثبت نام کنندگان این حوزه انتخابیه ۳۷ نفر ایثار گر هستند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استان با بیان اینکه در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز ۱۴۸ نفر نام نویسی کردند، گفت: از این تعداد ۱۱ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۱۱ نفر دارای مدرک کاشناسی ارشد، ۱۳ نفر کارشناسی  و ۱۲ نفر هم دارای مدرک حوزوی هستند.

حسینی خواه عنوان کرد: ۳۱ نفر در این حوزه انتخابیه ایثار گر هستند.

وی افزود: در حوزه گچساران، باشت ۱۱ با مدرک دکترا، ۶۹ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۱۲ نفر با مدرک کارشناسی، یک نفر با مدرک کاردانی و یک نفر هم با تحصیلات حوزی نام نویسی کردند.

وی اضافه کرد: ۲۵ نفر از تعداد داوطلبان این حوزه ایثارگر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار