عدل هاشمی پور ، نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، پس از پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی، جهت رعایت اصول اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی بیانیه ای نوشت.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰ 15 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  عدل هاشمی پور،  نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، پس از پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی، جهت رعایت اصول اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی طی بیانیه ای نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را سپاسگزارم که به لطف و عنایتش امکان ادامه ی خدمتگزاری به مردم شریف در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه ی استمرار نظام مردم سالاری دینی فراهم آمده است.
اینجانب، نیز با توکل بر خدا و امیدواری به همت مردم و صرفا در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات عمومی مردم شریف(توسعه زیر ساخت ها و موارد صنعتی، تولیدی و اشتغالزا)، مرحله پیش ثبت نام اولیه را پس از اظهار لطف و درخواست های مردم عزیز از اقشار و صنوف مختلف خاصه قشر جوان انجام داده ام.
در همین راستا بر خود لازم می دانم مواردی را کوتاه و گذرا با مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای؛ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در میان بگذارم و خود را در جهت احراز این مسئولیت خطیر بر آنان عرضه بدارم.
ابتدائا در محضر خدای متعال و در نهایت ادب و فروتنی، به حضور مردم شریف عرض سلام و احترام دارم و سپس سلامتی، سربلندی و عاقبت بخیری تک تک شما عزیزان در کنار سرافرازی ملت شریف و در سایه ی وجود رهبر معظم انقلاب، قوام و استمرار عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پناه امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) را از خداوند قادر متعال خواهانم.
خدمات بیشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در این دیار بر کسی پوشیده نیست اما بررسی تحولات تاریخی و منطقه ای و پیامد آثار شوم سیاست بازی، سیاست زدگی، قوم گرایی و ناکارآمدی ها که باعث شده اند همچنان کهگیلویه بزرگ با پیشوند محرومیت عجین باشد در این مقال نمی گنجند اما باید به قدر اشاره و در جهت تدبّر و تأمل عمیق به منظور دست‌یابی و قرار گرفتن در ریل توسعه و آبادانی بیان گردند که صدالبته رفع آن نیازمند هم گرایی، عزمی جزم و انتخابی آگاهانه است.
بی شک، در جهت تحقق همین امر و اهمیت موضوع است که داوطلبان زیادی در این دوره احساس مسئولیت نموده و وارد کارزار انتخابات شده اند.
ابتدائاً تعدد و تکثر کاندیداها را به فال نیک گرفته و انتظار می رود و حق آن است که مردم شریف در تبیین آیه شریفه؛ فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه عمل نمایند و البته وظیفه کارگزاران و مجریان انتخابات، کاندیداتورها و طرفدارانشان نیز بسی سخت تر، که نظر و پیشنهاد خویش را اعلام می دارم.
مردم حق دارند در سلامت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی مجریان و رعایت مرّ قانون از جانب آنان، کوچکترین دغدغه، تردید و شبهه ای نداشته باشند که بی شک، در این صورت مشارکت حداکثری که خواست و تأکید رهبر معظم انقلاب است فراهم می آید و کوچکترین اقدام در غیر این جهت، مبارزه با انقلاب، اراده ی مردم و حرکت در جهت خواست دشمنان نظام و اسلام است که این امر دقت نظر و وظیفه ی مسئولان را صدچندان می نماید و هرگونه مماشات ظلم و خیانتی آشکار و گناهی نابخشودنی است.
بر تمامی ما داوطلبان نیز لازم است که در نظم و آرامش جامعه بکوشیم و از هرگونه شتابزدگی و مطلب خلاف واقع در تبلیغات بپرهیزیم و بیش از هر زمان دیگر، اخلاق، انصاف و جوانمردی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
به تمامی مردم خاصه آنان که به این حقیر لطف دارند ضمن تشکر و قدردانی و آرزوی عاقبت بخیری برای همگان استدعا دارم در فضای حقیقی و مجازی نیز به اصول لایتغیر اخلاق و انصاف پایبند باشند، از هرگونه بداخلاقی شدیداً پرهیز نمایند و از پاسخ به هرگونه اهانت، افترا و تهمت احتمالی به بنده و خودشان را با کظم غیظ برخورد نمایند. از تمامی اصحاب رسانه و قلم نیز استدعا دارم در جهت برگزاری سلامت انتخابات، اخلاق عمومی، کمک به انتخاب اصلح از جانب مردم و ایجاد نشاط، پویایی و آبادانی کهگیلویه بزرگ بکوشند.
در آینده ی نزدیک، در فرصت های مقتضی و در نشست های مردمی و رسانه ای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خویش که از مردم شریف خاصه نخبگان و جوانان دریافت و تنظیم نموده و همچنان در جهت تکمیل منتظر راهنمایی، ارشاد و همکاری هستم را در جهت تحقق اهداف مورد نظر عامه مردم و جامعه به سمع و نظر خواهم رساند و در این امر خطیر نیازمند همراهی و همگامی تمامی دلسوزان و دغدغه مندانی هستم که دل در گرو آبادانی کهگیلویه بزرگ دارند و دست آنان را به گرمی می فشارم.
دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار