مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و دیگر اقشار نیازمند ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 24 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری، افزود : توانمندسازی خانوار‌های مددجو، راهبرد اصلی کمیته امداد است و مهمترین اولویت این نهاد، زمینه‌سازی و ایجاد بستر‌های لازم برای توانمندسازی مددجویان است.
مبشری با بیان اینکه با فراهم شدن زمینه اشتغال مددجویان و ورود آن‌ها به بازار کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۹۰ فرصت شغلی از طریق ایجاد طرح‌های اشتغال زایی و مراکز کاریابی برای مددجویان و دیگر اقشار نیزامند توسط این نهاد ایجاد شده است.
وی تصریح کرد:  اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان در سال جاری تاکنون، ۱۴۰ میلیارد تومان است.
مبشری به آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از بستر‌های مورد نیاز برای اشتغال پایدار و موفق، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو کمیته امدد با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸۷ نفر از مددجویان تحت حمایت، در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفته اند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار