وی از انتشار دلنوشته دختر شهید ابراهیم پیر سیاهکل استاندار مازندران در واکنشی سریع دستور رسیدگی به وضعیت این فرزند شهید بزرگوار داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 18 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نسبت به حل مشکل فرزند شهید ابراهیم پیرسیاهکل یکی از شهدای جاویدالاثر شهرستان چالوس دستور ویژه داد.

بر اساس این گزارش، مطلبی گلایه وار از بی مهری مسوولان از قول دختر شهید ابراهیم پیرسیاهکل هفته جاری در فضای مجازی غرب مازندران منتشر شده که با نگرانی بسیاری از کاربران و مسوولان همراه بود.

ابراهیم پیرسیاهکل یکی از شهدای جاویدالاثر بوده که در هفتم آذر ماه سال ۱۳۵۹ در عملیات مروارید به شهادت رسید و از این شهید والا مقام ۲ فرزند دختر به یادگار باقی مانده است.

در این پیوند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت : برابر ضوابط و قوانین هرآنچه در حوزه اختیارات این نهاد انقلابی بوده خدمات به این خانواده ارائه شده منتهی باز هم در خدمت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

سعید کهنسال روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حسب دستور استاندار مازندران و پیگیری های انجام شده فرزند این شهید در ۲ بخش مسکن و اشتغال دچار مشکل شده بود که این موضوع در حال پیگیری است.
وی اظهار کرد : اگر چه بررسی هایی که انجام گرفت در حوزه مسکن و اشتغال این فرزند شهید بزرگوار خدماتی ارائه شد اما به خاطر بروز مشکلاتی در روند زندگی در زمان حاضر فاقد مسکن و اشتغال شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار