کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان اظهار داشت:

تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه ما مشخص شده و الهلال که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و پرافتخارترین تیم آسیا است به عنوان تیم اول گروه صعود کرد.

بر اساس این گزارش ، وی افزود: ما هم به عنوان تیمی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان شرکت کرد، سعی کردیم بازی‌ها قابل قبول و نتایج خوبی را از خودمان به جا بگذاریم. تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردیم‌. فردا هم یک بازی خوب، قوی و محکم در برابر الهلال انجام می‌دهیم. فارغ از هر نتیجه‌ای امیدوارم یک بازی قابل قبول و در خور شان فوتبال ایران و نساجی انجام بدهیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: با توجه به مشخص شدن تکلیف صعود در گروه می‌توانیم بدون فشار و استرس بازی کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم یک بازی خیلی خوب و قابل قبول مقابل تیم خوب الهلال انجام دهیم و همیشه باید یادآور شد نتیجه فوتبال از قبل مشخص نشده و در زمین رقم می‌خورد. حریف هم تیم خیلی خوبی است که بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی دارد اما ما هم تیمی متحد و خوب هستیم که تمام تلاش خود را در زمین می‌کنیم‌. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبال خوبی بازی کرده و نتیجه بگیریم.

نونو دلگادو، بازیکن تیم فوتبال نساجی نیز در نشست خبری پیش از بازی با الهلال گفت: شاید از قبل تکلیف گروه‌مان مشخص است ولی فردا می خواهیم تجربه بیشتری کسب کنیم و از بازی لذت ببریم.الهلال هم تیم بزرگی در آسیا است و فردا بهترین فرصت است که از این مسابقه تجربه کسب کنیم. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار