معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از پذیرش ۸۰۰۰ هزار مسافر نوروزی در سامانه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد خبر داد .
کد خبر: ۱۱۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 02 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایرج حجتی افزود : ۱۶۰۰خانوار از استان‌های مختلف کشور به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد مراجعه نمودند.

معاون ستاد اسکان فرهنگیان بویراحمد تصریح نمود؛ آمار پذیرش مسافران نسبت با سال گذشته در سطح پایینی بود.

حجتی علت آمار پایین را حلول ماه مبارک رمضان و بارش‌های های مکرر رحمت الهی دانست .

وی ضمن تقدیر و تشکر بازدیدکنندگان استانی و شهرستانی از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد بیان نمود؛ آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در واقع به تنهایی توانست استقبال بسیار خوبی از مسافران نوروزی داشته باشد و در ادامه از متولیان این امر خواست که از الان نسبت به تجهیز امکانات ستاد اسکان برای سال‌های آینده همکاری لازم را داشته باشند

حجتی تمامی امکانات و تجهیزات ستاد اسکان این شهرستان را فرسوده خواند و تاکید نمود:امکانات موجود به سال‌های ۸۴و ۸۵برمیگردد که در واقع این موضوع زیبنده ستاد اسکان مرکز استان نمیباشد.

وی در پایان از تمامی همکاران ستادی خود در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که به مدت ۱۴روز تعطیلات نوروزی شبانه روز پای کار بودند و با دل و جان انجام وظیفه نمودند تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار