تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
هم اکنون شرایط سنی برخی از این افراد به گونه ای است که در صورت وجود فرصت شغلی نیز، دیگر امکان جذب و اشتغال آنها نیست.
کد خبر: ۲۱۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 12 April 2016
 به گزارش خبرنگارتابناک کهگیلویه وبویراحمد،طی چند روز گذشته خبری مبنی بر اخراج برخی نیروهای کمیته امداد منتشر شد که با جوابیه ی کمیته امداد استان به آن خبر پاسخ داده شد مبنی بر اینکه همه کارها طبق قانون صورت گرفته است.
حال این افراد با ارسال نامه ای از دکتر هدایت خواه خواسته اند از نفوذ خود استفاده کرده و به آن ها کمک کند.
به نام خدا
استاد گرامی جناب آقای دکتر هدایتخواه
باسلام و تحیات
به استحضار حضرتعالی می‌رساند، پیرو سیاست تعدیل نیرو و ساماندهی در کمیته امداد کشور، با آغاز به کار سال جدید کمیته امداد استان (در شاخه های بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و …) نیز تعداد ۲۲ نفر از کارکنان قراردادی خود را که برخی با سابقه بیش از ۱۰ سال بوده اند و متاهل و دارای خانواده و اولاد می‌باشند را از کار خود برکنار کرد. برخی از این افراد مزدوج می‌باشند که هر دو از کار بیکار شده اند و هم اکنون در گذران زندگی مستأصل هستند. هم اکنون شرایط سنی برخی از این افراد به گونه ای است که در صورت وجود فرصت شغلی نیز، دیگر امکان جذب و اشتغال آنها نیست. طبیعتا و منطقا می بایست برای چنین مواقعی از استخدام‌های جدید (که سال ۹۳ نمونه آن را کمیته امداد داشت) جلوگیری شود، نه امنیتِ شغلیِ شاغلینِ با چندین سال سابقه به خطر افتد. و یا حداقل انتظار می‌رود رویه این نهاد در باب استان محرومی همچون استان کهگیلویه و بویراحمد متفاوت باشد.
با این توصیف، این جمع مستأصل و ناامید (جز از خدا) با توجه به احساس تعهد حضرتعالی نسبت به مشکلات مردمان این دیار محروم و همیشه در صحنه و شناختی که از پتانسیل شما برای حل این موضوع و قدرت رایزنی و آشنایی شما با جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم کمیته امداد کشور و سایر مقامات کشوری دارید، مصرانه از آن استاد دلسوز استمداد می طلبند که این امر را در تهران پیگیری نمایید و دل خانواده کارمندان اخراجی را شاد کنید که دعای مادران و فرزندان ما بدرقه راهتان است.
امید است حضرتعالی (که همواره محل رجوع مردم هستید) در این مسیر همچون گذشته با حضور و پیگیری مجدانه در احقاق حقوق مردم مظلوم استان خدمتی مجدد کرده باشید و کارمندان درمانده کمیته امداد را یاری رسانید.
من الله التوفیق
جمعی از کارکنان قراردادی واحدهای کمیته امداد استان (شاخه‌های بهمئی، بویراحمد، کهگیلویه و …)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار