مدتی است که یک گروه سیاسی با عنوان جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب فعالیت هایی را در سراسر کشور آغاز کرده اند که به نظر می رسد بیشترین هدف آن ایجاد اتحاد بین گروه های اصولگرا است
کد خبر: ۳۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 09 February 2017
عصر روز گذشته اولین نشست رسمی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان جشن انقلاب در مسجد امام علی یاسوج برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست برخی از سیاسیون اصولگرا در محل جشن حاضر بودند هر چند بسیاری از اصولگرایان هم دیده نشدند که این امر می تواند دو حالت داشته باشد : یا اینکه این برنامه بصورت فوری و بدون از هماهنگی انجام گرفته و زمان کافی برای برنامه ریزی حضور حداکثری سران اصولگرای استان نبوده است و یا اینکه اصولگرایان استان هنوز هم دارای اختلافات اساسی هستند و نتوانسته اند در زمینه همراهی کردن همدیگر تحت عنوان جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب به جمع بندی نهایی برسند. چرا که به نظر می رسد تا فعلا اصولگرایانی که نشان داده اند در مواضع خود نسبت به رقبا هیچگونه نرمشی نشان نمی دهند ، دست اندرکاران این جبهه در استان هستند و همین می تواند عاملی برای عدم استقبال حداکثری باشد.
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه عزم دشمن گرفتن روحیه انقلابی از جوانان است، گفت: نیروهای انقلاب کاملا متحد هستند.
در این آیین که با حضور تعدادی از مردم و سیاسیون و افراد سابقه‌دار در عرصه سیاسی استان برگزار شد ، ستار هدایتخواه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهترین نامی که برای این 10 روز باشکوه گذاشته شد دهه فجر است.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیطان در همه حال به دنبال عدم بیداری و خوابیدن انسان و گمراهی است، تصریح کرد: تلاش دشمن از ابتدای انقلاب بر این بوده است که بانگ امام را نشنویم و با فریاد انقلابی امام بیدار نشویم.
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن می‌خواهد که با آلودگی‌های فکری و رفتاری آن چه را که انقلاب و امام به ما داده از ما بگیرد.
هدایتخواه در ادامه با تاکید بر این که باید روح آرمانخواهی را زنده نگه داریم، تصریح کرد: اکنون در یمن و سوریه و لبنان و عراق و سایر بلاد اسلامی به واسطه وجود نظام جمهوری اسلامی روح آرمانخواهی زنده است.
وی سپس با بیان این که همه ما با ندای ولی‌فقیه از خواب بیدار می‌شویم، تصریح کرد: کسانی که ادعای ولایتمداری می‌کنند و نمی‌توانند با ولایتمداران پیوند بخورند در این زمینه دروغ می‌گویند.
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که انقلابیون در هر قشر و صنفی با هم اتحاد و همبستگی دارند، خاطرنشان کرد: انقلابیون در حال حاضر در اتحاد کامل به سر می‌برند.
جبهه ی نیروهای مردمی انقلاب با چه هدفی تشکیل شده است؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مدتی است که یک گروه سیاسی با عنوان جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب فعالیت هایی را در سراسر کشور آغاز کرده اند که به نظر می رسد بیشترین هدف آن ایجاد اتحاد بین گروه های اصولگرا است که هر چند خود را حزب نی دانند اما کاملا مشخص است که فعالیت های گسترده ای برای حضور پر رنگ جبهه ی اصولگرایی در انتخابات را برنامه ریزی می کنند.
موسی‌الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس  پیرامون ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفته است : این جبهه متشکل از جمعی از افراد انقلابی است که اهداف انتخاباتی و حل مشکلات معیشتی را در دستور کار دارند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون گروه‌های مختلف اصولگرایی و مردمی حمایتشان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تا به امروز بالغ بر 500 نفر هستند و قرار است به زودی جلسه‌ای چند هزار نفره در قالب مجمع عمومی این جبهه برگزار شود.
نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه جبهه مذکور متشکل از افراد مختلف در سطوح گوناگون جامعه است، تصریح کرد: هدف اصلی تأسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حمایت از نظام اسلامی عنوان شده است که در مجمع عمومی این اهداف روشن‌تر مشخص می‌شود.
ثروتی با بیان اینکه جبهه نیروهای انقلاب اسلامی کاملا مردمی است، خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل و یا حزب نیست چرا که حزب مستلزم مرامنامه و مجوز فعالیت است در حالی که این جبهه کاملا مردمی است و فعلا مجوز و اساسنامه ندارد.
ستار هدایت خواه در گچساران
امروز هم دومین نشست این گروه در شهرستان گچساران برگزار شد تا شاهدی باشد بر دست بکار شدن اصولگرایان استان جهت مشارکت موثر در انتخابات ریاست جمهوری.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی گفت: باید به این موضوع بپردازیم که چرا عده‌ای انقلابی بودند اما انقلابی نمانده‌اند و آیا این امکان وجود دارد که این اتفاق برای ما نیز بیفتد؟
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور ایران زندگی می‌کنند و چه بسا در انقلاب هم نقش داشتند اما پیروزی انقلاب را در حدی می‌دانند که یک تحول سیاسی صورت گرفته است.
دبیر جبهه نیروی مردمی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: اما وقتی کسانی به حقیقت آگاه می‌شوند که این انقلاب صرفا به این خاطر نبود که دولتی برود و دیگری بیاید بلکه باید بدانند انقلاب اسلامی تاریخ را عوض کرد.
وی با طرح سوالی بیان کرد: اما آیا انقلابی بودن به همین است که این آگاهی را داشته باشیم؟
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان ابراز کرد: برای ورود به مرحله انقلابی بودن باید حس کنیم که انقلاب حیات دیگری به ما بخشیده است و اهداف و آرمان‌های انقلاب را با گوشت و پوست خودمان لمس کنیم.
هدایت‌خواه افزود: خیلی از علمایی که در همان سالها بودند آنها هم به خطر رژیم پهلوی برای اسلام رسیده بودند اما چرا فریاد نمی‌زدند و فریاد نمی‌کشیدند.
وی ادامه داد: چرا فقط امام قلبش درد می‌گرفت و فریاد می‌زد زیرا که امام به مرحله خودآگاهی رسیده بود.دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گفت: برای انقلاب بودن باید به مرحله خود آگاهی برسیم.
هدایت خواه با اشاره به زبیر گفت: زُبیر اولین کسی بود که برای اسلام شمشیر کشید حالا شما بروید در کشور ما زبیرها را ببینید که یکی علاقه به فرزند دارد و دیگری علاقه به شهرت و ثروت و پُست و مقام.
وی ادامه داد: چرا برخی‌ها گفتند دیگر مرگ بر آمریکا نمی‌گوییم و می‌گویند ما دیگر آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانیم چرا که با دشمن رفیق شده بودند و چنان شیطان بر آنها مسلط شده بود که دیگر نمی‌توانستند مرگ بر شیطان بگویند.
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه باید با درونمان جهاد کنیم اظهار کرد: مرحله اول جهاد اکبر است و مرحله بعد جهاد کبیر است.
هدایت‌خواه تصریح کرد: اگر قرار است انقلابی باشیم باید نسبت به خودمان را با انقلاب بدانیم.
 تصاویر تکمیلی از نشست جبهه ی مردمی انقلاب در یاسوج
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار