کد خبر: ۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 23 June 2015
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده در دیدار مدیران مجموعه هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان با  حجت السلام والمسلمین" حسینی" امام جمعه شهر یاسوج که به مناسبت آغاز دهه تولید ملی صورت گرفت، به گزارشی از وضعیت فضای کسب و کار در استان پرداخت و اظهار کرد:700 واحد صنعتی و 20 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح استان فعال است.

دیودیده از صدور 70  کارت بازرگانی برای متقاضیان و صادر‌ کنندگان استان خبر داد و گفت: مجوز بهره‌برداری از 95  معدن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تعداد طرح‌های صنعتی در دست اجرای استان را 500 طرح خواند و عنوان کرد: 12 شهرک صنعتی در شهرستان‌های مختلف استان امکانات زیربنایی را در اختیار صنعتگران قرار می‌دهد.

این مسئول به اهتمام دولت و مجلس برای تدوین قانون رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: دولت با ایجاد کارگروه رفع و تسهیل موانع تولید با جدیت در حال رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

دیودیده در ادامه با اعلام اینکه شاخص‌ها تولید و تجارت استان در سال‌ جاری رشد داشته است، اضافه کرد: تولیدکنندگان و اصناف استان مشکلاتی زیادی دارند و خواستار توجه مسئولان برای رفع این مشکلات هستند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم و دستگاه‌های اجرایی نیازمندی خود را در خارج از استان تأمین می‌کنند و همین امر سبب آسیب وارد شدن به واحدهای تولیدی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی کمبود نقدینگی و سرمایه‌ در گردش را از دیگر مشکلات تولیدکنندگان و صنوف استان دانست و تصریح کرد: افزایش مالیات و نبود بیمه همچنان از نگرانی‌های تولیدکنندگان و صنعتگران است.

در ادامه غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا شهر یاسوج انجام پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار