رییس صنعت،معدن و تجارت در پایان گفت : گشت های بازرسی از ساعت ۸ صبح هر روز شروع می شود و تا ۲۰شب ادامه دارد که به شهروندان عزیز توصیه می شود با نیروهای نظارتی همکاری نموده و در صورت مشاهده تخلف ، با سامانه ۱۲۴رسیدگی به تخلفات صنفی تماس حاصل نمایند
کد خبر: ۵۴۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 20 December 2017
شب نشینی  و دورهمی های شب یلدا یکی از آئین های قدیمی ایرانیان است که توانسته در سال های اخیر و با وجود رنگ باختن بسیاری از رسوم ، همچنان در زمان خود مورد توجه باشد و رسانه ها ، بازار ، مسئولین و بسیاری از فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر خود داشته باشد.
چند سالی است که موضوع خریدهای مربوط به شب یلدا و سوء استفاده برخی سودجویان از بازار اقلام مربوط به آن ، زیر ذره بین رسانه ها و مسئولین قرار گرفته است.
مهمترین متولی نظارت بر بازار یعنی سازمان صنعت و معدن و تجارت در این خصوص ویژه برنامه های بازرسی را انجام می دهد که در صورت هماهنگی و همکاری مردمی می تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد. در کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته صنعت ، معدن و تجارت استان اقدام به یک برنامه نظارتی ویژه نموده است که تا فرداشب این طرح برقرار خواهد بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد : با امادگی کامل به پیشواز طرح نظارتی شب یلدا رفته ایم.
داریوش دیودیده گفت: برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا امادگی کامل جلوگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی را داریم و در همین راستا اقدام می نماییم .
دیودیده با اعلام این خبر افزود : طرح نظارتی شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد از روز سه شنبه ۲۸ اذرماه شروع شده و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد : به منظور نظارت کافی بر واحدهای صنفی که اقدام به عرضه کالاهایی نظیر میوه ، شیرینی ، اجیل و خشکبار می نمایند ، تیم های ویژه بازرسی و نظارت تشکیل داده ایم و انها در این مدت در مراکز فروش حضور دارند.
دیودیده اضافه کرد : علاوه بر داشتن۴۰ نیروی بازرس،کارشناسان حوزه نظارت در کنار انها در گشت های نظارتی همکاری دارند ، ضمن اینکه بازرسان اتاق های اصناف به این تیم های نظارتی اضافه خواهند شد.
رییس صنعت،معدن و تجارت در پایان گفت : گشت های بازرسی از ساعت ۸ صبح هر روز شروع می شود و تا ۲۰شب ادامه دارد که به شهروندان عزیز توصیه می شود با نیروهای نظارتی همکاری نموده و در صورت مشاهده تخلف ، با سامانه ۱۲۴رسیدگی به تخلفات صنفی تماس حاصل نمایند و گزارش خود را انعکاس دهند ، ضمن اینکه به صورت حضوری هم می توانند مراجعه نمایند و شکایت خود را ارایه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار