مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت : برای متهم ردیف اول 140 ضربه ، متهم ردیف دوم 100 ضربه و متهم ردیف سوم 75 شلاق حکم صادر شد.
کد خبر: ۵۴۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 26 December 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ضرغام عزیزی در حاشیه اجرای حکم شلاق این مجرمان در ملاعام به رسانه‌ها گفت:‌ متهم ردیف اول اتهاماتی از قبیل عمل منافی عفت (مادون زنا)، ورود به عنف منزل مسکونی، حبس غیرقانونی، سرقت و چهار اتهام دیگر مرتکب شده است.

وی محکوم شدن این مجرم به 140 ضربه شلاق را بدلایل اتهامات اثبات شده وارده دانست و اظهارداشت:   هفت سال حبس تعزیری و دوسال تبعیدی در بندر خاش برای این متهم نیز صادر شده است.

مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت افزود: اتهامات متهم ردیف دوم نیز اخلال در نظم عمومی شهر دهدشت از طریق درگیری، جنجال، هیاهو و چهار اتهام دیگر بوده است.

عزیزی، تعداد ضربات شلاق مجرم ردیف دوم را 100 ضربه شلاق عنوان و خاطرنشان کرد:‌ 2 سال و نیم حبس تعزیری در دهدشت و یک سال تبعیدی در شهر برازجان هم برای این مجرم صادر شده است.

وی گفت: متهم ردیف سوم به اتهامات مشارکت در سرقت‌های متعدد شبانه احشام به تحمل سه سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

 
اجرای حکم 314 ضربه شلاق برای سه مجرم در دهدشت + تصاویر
اجرای حکم 314 ضربه شلاق برای سه مجرم در دهدشت + تصاویر
برچسب ها: حکم شلاق،دهدشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار