فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با تلاش مأموران پليس و با دستگيري یک قاچاقچي، محموله جاسازی شده تریاک در خودروی پژو پارس این فرد قاچاقچی کشف شد.
کد خبر: ۷۴۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 22 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار  " مهدی انصاری " در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در ايست و بازرسي مستقر در محور  ياسوج به اصفهان  ، حين کنترل خودرو هاي عبوري ، به يکدستگاه خودروی  پژو پارس مشکوک و خودرو مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.  

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار ۱۱۹ کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک شدند که به طور ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود.  

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح تحويل داده شد .  

سردار انصاری  در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار