فعالیت قرارگاه مردمی رزمایش همدلی در کهگیلویه و بویراحمد طی نشستی آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 11 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ؛ اولین نشست قرارگاه مردمی رزمایش همدلی در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت مومنانه به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در این نشست اظهار کرد: با توجه به وضعیت جامعه در بحران اخیر کرونا و مشکلاتی که متوجه اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر شده و با عنایت به فرمان ولی امر مسلمین در خصوص خدمت مؤمنانه به نیازمندان، ضرورت تشکیل یک قرارگاه برای هماهنگی و هم افزایی تمامی تشکلها و نهادهای مردمی در این راستا احساس شد.
 
وی گفت: این قرارگاه در کنار دستگاه های دولتی و‌ حاکمیتی، بعنوان بازوی مردمی می‌تواند در اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری نقش آفرین باشد.
دبیر جبهه فرهنگی استان ادامه داد: این قرارگاه می‌بایست به مصداق آیه «و تعاونوا علی البر و التقوی» ضمن فعالسازی ظرفیت‌های مردمی و خدمات تشکل‌ها و ارگان‌ها، هم افزایی خوبی در زمینه هدایت منابع دریافتی از خیرین داشته باشد.
وی گفت: در این زمینه دبیرخانه قرارگاه در ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان تشکیل و کارگروه‌های مختلف از قبیل خیرین، اوقاف، سلامت، بازار، خانواده، روحانیون، رسانه، گروههای جهادی، بانوان، جوانان و.... شروع بکار خواهند کرد.
هدایتخواه افزود: قالب کار این قرارگاه محله محور بوده و باید نسبت به فعالسازی مساجد، خیرین و گروههای محله‌ای اقدام شود.
بنابراین گزارش، در این جلسه که به دعوت ستاد مردمی جبهه فرهنگی و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان (بنیاد کرامت امام رضا) تشکیل شده بود، مدعوین ضمن تبادل نظر، پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار