رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ایجاد شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا، فرایند بررسی پرونده های مربوط به قاچاق، تسریع و اموال توقیفی سریع تر تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 10 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن نگین تاجی روز چهارشنبه در جلسه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی رعایت اصول نگهداری اموال قاچاق توقیف شده را خواستار شد و افزود: فرآیند تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای تملیکی نباید طولانی باشد و با هماهنگی بین دستگاهی، موضوع تعیین تکلیف این کالاها سریع‌تر انجام شود.
وی بیان کرد: اموال توقیفی یا باید با مزایده تعین تکیف شود و یا بر اساس نیاز در اختیار دستگاه های اجرایی و ادارات قرار گیرد.
 معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هم از بررسی موانع و مشکلات اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی در هفته ی آینده خبر داد .
اردوان عزیزی افزود: انبارهای تملیکی با چابک‌سازی در روند ترخیص و تعیین تکلیف اموال، ضمن شناسایی و رفع موانع مزایده نسبت به تخلیه انبارها اقدام کنند و این کار در بازه زمانی ماهانه انجام پذیرد.
 دبیرشورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هم ارزش ریالی کالاهای کشف شده پارسال را افزون بر ۸۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد .
حسین بهمنی افزود: در جلسه پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی وضعیت کالاهای فاسد شدنی و رسوب شده و همچنین آخرین برنامه ها برای ایجاد ایستگاههای ایست و بازرسی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا بررسی شد. / ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار