کد خبر: ۸۷۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 05 July 2020
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی پرسنل دلسوز و فداکار بهداشت و درمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، مردم شریف استان را به شرکت در کمپین های # در خانه بمانیم و # کرونا را شکست می دهیم دعوت می نماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ با توجه به اینکه در دوره ای قرار داریم که بحران کووید19 به یک همه گیری جهانی تبدیل شده و داروی خاص نیز برای این ویروس وجود ندارد، بر خود لازم دانستیم با راه اندازی کمپین های # در خانه بمانیم و # کرونا را شکست می دهیم گامی اساسی در راستای آگاهی بخشی و تعاملات اجتماعی -مردمی برداشته و مدد کار کادر بهداشت و درمانی باشیم که فدا کارانه در این مسیر از جان شیرین حود گذشته اند تا مثل همیشه نام قهرمان ایران در تاریخ ثبت شود.
در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی وظیفه ایست شرعی، که سهل انگاری در این کارپسندیده ای نبوده و جبران ناپذیر است. هر یک از ما با احساس مسئولیتی که داریم می توانیم بهترین سد این بیماری منحوس باشیم.
رعایت کردن اصول بهداشتی و توصیه های آن باعث جلوگیری از پیک شدید این بیماری و ایجاد آرامش در جامعه می شود، رعایت کردن این نکات در مقابل سلامتی خود و عزیزانمان سخت نیست.
ما به عنوان کوچکترین عضو خانواده دانشگاه علوم پزشکی از همه مردم عزیز هم استانی تقاضا داریم تا با پیوستن به این کمپین ها در کنترل و مقابله با این ویروس منحوس کووید 19 گام های درخشانی برداریم.

#کرونا را شکست میدهیم
#در خانه بمانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار