به همت کمیته امدادچیتاب وهمکاری تیپ۴۸فتح صورت گرفت
کد خبر: ۹۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 09 November 2020

به گزاش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب کمیته امداد چیتاب باهمکاری سپاه فتح استان با اهداء ۱۱جهیزیه به ۲۲زوج جوان آنان را راهی خانه بخت کرد.

ریاست کمیته امداد چیتاب در این خصوص گفت : نهاد خدمتگزار کمیته امداد با تلاشهای بی وقفه همیشه و همه جا با شعار محرومیت زدایی یار و یاور مستمندان بوده که در چارچوب مساوات بدنبال تقسیم عادلانه حق این ولی نعمتان هست.

بهمن دوستی افزود : در راستای همکاری و تفاهم نامه این نهاد خدمتگزار با سپاه فتح استان خوشبختانه کارهای خوبی من جمله تهیه مسکن مددجوئی ، جهاز در اقلام متعدد برای فرزندان محرومین و...انجام شده است.

وی تصریح کرد : امروز با همکاری سپاه فتح استان ۱۱ جهازدراقلامی مانندماشین لباسشوئی،یخچال فریزر،فرش،جاروبرقی،اجاق گازطرح فر،سرویس کامل آشپزخانه،ساعت دیواری و ... به ۲۲ زوج تحت پوشش این نهاد تخصیص و اهدا گردید که انشالله راهی خانه بخت شوند.

در این مراسم معنوی امام جمعه کبگیان صمن تجلیل از فعالیت سپاه و کمیته امداد گفت : تهیه جهیزیه در این موقعیت اقتصادی نشان از تلاش نهادهای خدمت رسانی چون کمیته امداد و سپاه قدیر اسلام دارد که جای بسی شکر است امروزه شادی را در چهره مستمندانی که فرزندانشان راهی خانه بخت شدنددیدیم.

مهران گودرزیان بخشدار کبگیان هم گفت : پنج سالی که بنده بعنوان خدمتگزار در بخش کبگیان بعنوان بخشدار حضور دارم فعالیت و تلاش ریاست و پرسنل کمیته امدادستودنی است.

وی افزود : آقای دوستی و همکارانشان با رعایت نظم کاری و عدالت در تقسیم و تخصیص حق محرومین ثابت شده هستند و برای اینجانب ایشان یک مدیر توانمند و موفق و همکارانشان خادمانی وقت شناس و دلسوز مردمند که جای تجلیل وتشکر دارد.

پایان خبر:اسماعیل رسام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار