خطیب جمعه دیشموک:مسئولان راهداری راه های روستایی بخش دیشموک را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 11 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اتفاق خوب در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از اقدام‌های خوب در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه حضور به موقع تجهیزات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در ایام بارندگی است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند به لزوم اجرای عملیات بهسازی برخی جاده های روستایی دیشموک اشاره کرد و افزود: جاده روستا‌های ده قاضی، دلی، چندار، سرگچ، بناری، آجم و رودریش با کوچکترین بارندگی قطع می‌شوند که نیاز است مسئولان متولی بودجه‌ای برای رفع مشکلات این جاده ها اختصاص دهند.

وی از اقدام شایسته اداره منابع طبیعی در بخش دیشموک خبر داد و بیان کرد: ۱۵۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی زیر کشت گیاهان دارویی خواهد رفت.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده ادامه داد: سیلی محکم و پاسخ، بایستی به موقع و نزدیک به زمان جنایت دشمنان باشد.

امام جمعه دیشموک افزود: آیت الله یزدی تا آخرین روز از عمرشان از اسلام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی با صراحت تمام دفاع کرد که ما باید در بزنگاه‌ها و فتنه‌ها همچون این عالم مجاهد از انقلاب حمایت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار