مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای دژ سلیمان به صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 02 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فیض‌الله پاسره اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای دژ سلیمان به صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.


وی گفت: آب روستاهای منطقه دژ سلیمان گچساران به واسطه نبود منابع تأمین آب پایدار در دسترس، از تأسیسات شرکت نفت تامین می‌شد و اخیرا مردم این مناطق گلایه هایی از وضعیت آب شرب خود داشتند.

این مسوول افزود: از سال ۹۶ پروژه آبرسانی به این منطقه را در کنار ایستگاه پمپاژ سعادت‌آباد به همراه نماینده و مسئولان کلید زدیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی گفت: برای آبرسانی به این روستاها از محل سد کوثر بالغ بر ۱۵ کیلومتر خط لوله و شبکه انتقال و مخزن ۳۰۰ متر مکعبی را با اعتباری فراتر از ۶۰ میلیارد ریال اجرا کردیم.

پاسره ادادمه داد: ‌این پروژه تاخیراتی داشت که ضمن عذرخواهی بابت این مسأله برای ما مهم بود پروژه را باکیفیت تحویل مردم دهیم از طرفی مجاورت مسیر انتقال آب با خطوط لوله نفت نیاز به هماهنگی های گسترده و البته الزامات ایمنی شدیدی داشت. علاوه بر این مشکلات مالی و تامین اعتبار هم در جای خود سبب گره خوردن‌هایی در روند کار می‌شد.

وی ادامه داد: ‌اصلاح شبکه آبرسانی امامزاده جعفر و ناصرآباد، تعمیر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی، آبرسانی به روستاهای سربیشه، بی بی جان آباد، سرآب ننیز، تلخاب شیرین، مظفرآباد لیشتر، هفت چشمه، آب توت به انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی و آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی از مهمترن خدمات انجام شده سال‌های اخیر در گچساران است.

این مسوول حاطرنشان کرد: حدود هشت هزار و ۵۰۰ مشترک در مناطق روستایی این شهرستان خدمات رسانی می‌شوند و در مجموع می‌توان گفت ۹۲ درصد روستاهای این شهرستان و ۱۰۰ درصد شهرهای این منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار