مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
قباد مبشِـری افـزود: باتوجه به اینکه نیازمندان در شرایط اقتصادی تهیه جهیزیه برایشان مقدور نمی باشد کمیته امداد با همکاری خیرین بالغ بر ۱۰۰۰ جهزیه به این عزیزان تقدیم کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 02 February 2021

به گزارش"تابناک کهگیلویه و بویراحمد "از  چیتاب مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان در مراسم اهداء جهاز و افتتاح طرحهای اشتغالزایی در چیتاب ضمن تشکر از همکاری خیران با کمیته امداد حضرت امامـ ره گفت: به پاس همکاری خیرین و مساعدت نهاد مقدس کمیته امداد بیش از ۱۰۰۰جهیزیه به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش این نهاد در سال ۹۹ اهدا گردید.
قباد مبشِـری افـزود: باتوجه به اینکه نیازمندان در شرایط اقتصادی تهیه جهیزیه برایشان مقدور نمی باشد کمیته امداد با همکاری خیرین بالغ بر ۱۰۰۰ جهزیه به این عزیزان تقدیم کرد.
وی افزود: به نیت خوشبختی و حلاوت اوایل راه زندگی این عزیزان امروز در بخش کبگیان ۱۵ جهیزیه به مبلغ یک میلیاردو پانصد میلیون تومان  به عروس و دامادهای تحت حمایت تقدیم گردید.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: هرکدام از این جهازها شامل چندین قلم است گرچه جهیزیه کامل نیست اما درشرایط کنونی برای شروع یک زندگی مشترک خوب می باشد تا انشالله نقطه عطفی در ادامه زندگـی در این امرخیر باشند.

در ادامه بهمن دوستی ریاست کمیته امداد چیتاب هم بااشاره به ایجاد طرحهای اشتغالزائی توسط این نهادگفت: ۶۰ طرح اشتغال زایی در بخش کـه به مبلغ دو میلیارد وهفتاد شش میلیون تومان اجرا شده است هم اکنون در حال فعالیت می باشند
بهمن دوستی افزود: یک طرح اشتغال زایی به ارزش ۷۰۰میلیون ریال هم به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی دیگر در بخش کبگیان در روستای بلوط کاروان ازتوابع چیتاب با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و بخشدارکبگیان افتتاح شد.

مهران گودرزیان بخشدارکبگیان هم دراین برنامه با تشکر از زحمات کمیته امداد استان خاصه پرسنل این نهاد دربخش هم گفت: هیچ نهاد و اداره ای اندازه کمیته امداد در چیتاب ارباب رجوع ندارد واین نشان از تقاضای زیاد در نهایت خدمت این پرسنل محترم هست. بخشدار کبگیان
با اشاره به تراکم ارباب رجوع و کمبود فضای خدمترسانی کارکنان خدوم این نهاد
تصریح کرد: اگر مدیریت محترم در کمیته برنامه ریزی جهت ساختن یک ساختمان درخور شأن این نهاد عنایتی داشته باشد انشالله مشکلات کمبود جا و ذخیره انبار برای این نهاد هم برطرف خواهدشد.
لازم به ذکر است درپایان با حضورمدیرکل کمیته امداد استان وبخشدار ومدیر کمیته امداد چیتاب از خانواده زهرا علیزاده نخبه ورزشی (بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشور و عضو تیم مس کرمان) از استعدادهای نوظهوری که به همت حمایت کمیته امداد به استعدادهای شکوفا تبدیل شد بازدید وتجلیل بعمل آمد.

پایان خبر:اسماعیل رسامـ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار